Rămas bun

Dragă străinule,

Nu mă mai căuta.

 

Sunt prea departe

Acum.

Și-ți mulțumesc.

N-ai încetat să mă iubești,

m-ai înfricoșat cu-atâta patimă.

 

Dacă vreodată o să mai citești

asfințitul la urechea mea,

te previn,

Nu răspund pentru faptele mele.

 

Fii bun și întoarce-te acasă!

Îți simt răsuflarea pe ceafă.

Mă uit în urmă și nu e nimeni.

 

Să nu regreți că n-am apucat să te cunosc.

Poate într-o altă viață

o să-mi aduc și ursulețul de pluș.

 

Rămâi cu bine, fără lacrimi.

Nu-mi cere explicații.

 

Străine, fii bun și pleacă!

Lasă un răspuns

