Mesaj către tine, necunoscutule

Un nod în gât. O sută de spasme în stomac. Un milion de regrete și neputințe. Ești bine?, mă-ntreb. Unde ești, în noaptea apăsătoare pe care o îndur singură? Am ochii dezlegați și nu văd nimic. Mi-e cu neputință să dorm, când stelele n-apar pentru mine.

N-am mai reușit să scriu în jurnal. Da, am unul, știai asta? E o tortură să nu mă pot exprima în voie, să nu te caut. Mi-am pierdut încrederea în mine, rațiunea, speranța în viitor. Am găsit, în schimb, amar și dor, uscăciune și întuneric. Mi-am ars penițele, încercând să-ți scriu o scrisoare. Îți las un bilet, mai bine. Poștașul elecronic ți-l va înmâna a doua zi, împreună cu parfumul meu. Mi-am schimbat parfumul, poate îți cromatizează și ție simțurile, să te destinzi nițel.

M-am rătăcit între două gânduri, între două războaie și între două jurăminți. Nu mai găsesc indicatoare, pășesc pe sticlă spartă și aerul mă face să tușesc prea des. Oare ăsta e sfârșitul meu: să zac perpetuu? Oameni să mă caute, necunoscuți, ca tine, dragule. Cu regret, vă spun să vă întoarceți! Nu mă puteți salva.

Nu știu de ce-am nevoie.

______________________________________________________________________

Smiling Miss.

S.B.

 

2 gânduri despre &8222;Mesaj către tine, necunoscutule&8221;

Lasă un răspuns

