Iarnă, într-o zi de vară

Nici nu-mi amintesc de când nu am mai îndrăznic să scriu. Sunt răvășită, disperată, contrariată. Uneori, râd cu poftă, alteori, plâng cu patimă. Aparent, există un gând care nu-mi dă pace, care mă încorsetează într-o rochie prea strâmtă pentru mine. Mă sugrumă și îmi provoacă blocaj la scris. Îmi place să mă amăgesc că nu am timp, că sunt atât de ocupată, încât mă uit pe mine însămi. Din propria viață, personajul principal vrea să ia o pauză, pentru că, oricum, se simte absent și contrâns de prea multe norme și reguli nescrise.

Mi-ar plăcea să plec într-o tabără literară la mare, să aprind focul pe plajă și să mă gândesc la interiorul meu, să-l regăsesc, să-l caut în burta mamei sale și să citesc romane în care dragostea invinge intriga.

Mi-aș dori un animal, prietenii nu sunt suficient de loiali. Mi-ar plăcea să nu mă mai prefac, să fiu liberă iarăși, să pot spune „m-am săturat” și cineva să mă creadă pe cuvânt. Să fiu iarăși eu, cea care nu se gândea la „de ce nu sunt eu?” sau la „ce e în neregulă cu mine?”. Să inspir parfum de tei și să număr stele. Să surâd la tot ce-i nou și frumos, să râd alături de un copil.

Chiar dacă nu-ți spun, îmi lipsești: tu – celălalt eu.Te-am pierdut la capătul tunelului, în timp ce călătoream spre maturitate. Bilet la clasa întâina, dar dispoziție de clasa a unsprezecea. Gândesc la fel de abstract precum scriu. Tristețe de iarnă, într-o zi de vară. Cât să mai pot împăca antagonicul gând?

____________________________________________________________________________

Toate cele bune, dragi prieteni!

O brumă de gânduri, înșirate pe o foaie. Chiar dacă nu am mai scris, am fost și sunt aici.

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Iarnă, într-o zi de vară&8221;

  1. Bonjour! Bine ai revenit! Salutari din Suceavaa:-)
    Brățărica si cordeluța pe care mi le-ai trimis acu’ vreo 2 ani cred:)) inca le port cu plăcere^^
    În legătură cu tabăra de lectură de la mare îmi poți da , te rog , mai multe detalii?:D As vrea sa fac ceva diferit vara aceasta

    • Salut!:):)
      Da, nu te-am uitat. Mă bucur mult să aud că le porți.
      Din păcate, tabăra de lectură la mare a fost doar în imaginația mea. E doar vocea narativă acolo. Deși ar fi frumos..

Lasă un răspuns

