Nu mai știu să scriu

Nu am somn, îmi detest nopțile,

Iar zilele sunt preocupată cu activități care-mi golesc afectul

Și-mi încarcă mintea cu informații.

N-am timp, dom`le, nici să scriu despre cum n-am timp.

 

Parodie sau nu, își bate joc de mine.

Nu mă lasă-n pace, mă sugrumă cu treburi, mă obligă să le fac.

Regretul mă macină pe interior.

Gândacii și viermii își iau locul înapoi.

 

Timp. Au scris mulți despre el.

Cu cât îl vorbești mai mult, cu atât te face el pe la spate.

Te-ncununează cu picioare agere,

care să fugă pe străzi.

Asfaltul arde de la pașii grăbiți.

Alergăm să economisim timp.

Punem la pușculiță ce nu avem niciodată.

 

Se aude un sforăit.

___________________________________________________________________

O zi frumoasă!

Smiling Miss.

Lasă un răspuns

