Reci și goi

Reci și goi pe dinăuntru, ca o sticlă de alcool băută în noaptea ce s-a dus.

Reci și goi, de la atâta pasiune și entuziasm – am sărăcit de tot.

Reci și goi, pentru că ne-am dăruit unor iubiri ce au murit și ne-au secat.

 

Ne-am risipit tinerețea în van, cheltuind bani, fumând și întâlnind oameni.

Am poposit la școală, ne-am enervat învățând atâtea rânduri inutile

Și am regretat, la lucrări finale și examene, fiecare cuvânt pe care nu l-am reținut la timp.

 

A fost frumos să ne vedem trăind

o viață ce se scurge, ca un râu, în propria albie,

Dar mai frumos ar fi fost să nu finalizăm

Reci. Doborâți. Și goliți de propria carapace.

__________________________________________________

O zi minunată, dragi prieteni!

Smiling Miss.

P.S: Am mai scris, dar nu am simțit nevoia să postez. Le mulțumesc celor care mă urmăresc în continuare și noilor abonați. Vă îmbrățișez!

Lasă un răspuns

