O postare. Ca oricare. De Crăciun.

Poate vă întrebați de ce nu am mai scris. Eu mă întreb de ce nu am mai avut curajul să-mi exprim gândurile(cu voce tare, dar mai ales în scris). Aș vrea să nu cred că acest blog face parte din trecutul meu glorios, o parte din copilăria și adolescența mea. Ideal ar fi să continui. Asta îmi și doresc, încurajată fiind de numărul abonaților, care crește, în ciuda stagnării mele.

Un alt Crăciun, un alt an ce așteaptă, nerăbdător, să îl înlocuiască pe vechiul și ponositul 2013. Vise, aspirații, dorințe ascunse? Da. Mereu, fără excepție de dată, mi-am dorit liniște sufletească. Asta pentru că trăim într-o eră în care „te iubesc” este aruncat, scuipat de buze, alături de niște semințe, în fața blocului; o eră în care înjurăturile de Crăciun sunt o tradiție sfântă la români; în care discuțiile despre bani – care lipsesc, de fiecare dată – sunt intermitente și insuportabile. Exterior, jalnic e totul… De aceea, simt că sufletul e singura scăpare din cercul vicios al societății. E atât de invizibil, încât mulți nu îl văd, fie și cu ochii larg deschiși.

Vă doresc ce-mi doresc și mie! Ați învățat deja, citind postul acesta, la ce mă refer.

Smiling Miss.

4 gânduri despre &8222;O postare. Ca oricare. De Crăciun.&8221;

Lasă un răspuns

