Altele, dar aceleași

Vremea e senină. Norii nu au acoperit soarele, ci, miloși, l-au eliberat. Priveliștea e schimbată(m-am mutat la altă gazdă), acum văd blocuri, copaci și un acoperiș albastru de casă.

Am primit un ceas, în dar, de Moș Nicolae. Mă uit la secundar și văd cum se scurge nisipul în clepsidra timpului. Ieri am terminat de citit „Mecanica inimii”, de Mathias Malzieu, o carte pe care o recomand, din suflet.  De atunci, m-am tot gândit la mecanismul ceasului primit. Apropii urechea și aud ritmicitatea secundelor care fug, parcă, de mine.

Am încercat să dorm după-masă. Nu am reușit,  m-au trezit niște țipete. O familie vecină se certa. Veșnica temă de dispută, de când a apărut lumea: banii. Mai exact, absența lor. Este de o tristețe covârșitoare să fii martor ascuns al unei scene în care se aruncă reproșuri aprige și tăioase.

Pentru mine, luna aceasta aduce cu ea și o serie de amintiri, închise în sertarul dureros de prăfuit al trecutului. Dar stau și mă gândesc cum de poți să desacralizezi în felul acesta, certându-te, o perioadă sfântă din an. Și îmi zburdă gândul la unii oameni, care țin post, dar înjură. Și iar mă doare sufletul.

După, mă gândesc la o colegă. Îmi spunea „mai lasă-mă cu exagerările și cu perfecționismul tău!”. Probabil, are dreptate. Exagerez când spun că îmi doresc o lume mai bună, o lume fără înjurături de Crăciun. Fiecare are problemele lui, după cum am amintit în paragraful anterior, dar exagerez spunând că îmi doresc liniște sufletească și oameni recunoscători pentru ce au. Și iubire, îmbrățișări, schimbare. Da, exagerez…

––––––––

Cu seninătate,

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Altele, dar aceleași&8221;

Lasă un răspuns

