Îmi este dor..

Dor de copilărie, în mod special. De ingenuitate, de zâmbetul din care se întrezăresc doi dințișori lipsă și de chicoteala fără motiv. De degețelele minuscule și plăpânde, pe care credeai că le strivești numai privindu-le. De ochii limpezi în care se scaldă o mie de amintiri infinit de valoroase. De micile boroboațe, precum spargerea farfuriei din colecția bunicii. De creioanele colorate, de pereții mâzgăliți. De lacrima ce mângâie duios obrazul catifelat al copilului. De hainele din colecția „piticot”, pe care îți venea să le porți chiar tu, adultul.

Îmi este dor de a mea copilărie. De zilele în care nu știam că sunt copil și că timpul există. De aceea nu pot descrie copilăria acum, decât uitându-mă la copii, sau vorbind despre „nimicul” pe care nu credeam că-l trăiesc atunci. Nu știu cum este să fii copil, știu doar să-mi amintesc cum au fost acele vremuri. Însă ce simțeam atunci va rămâne prins undeva, într-un timp nedeterminat al trecutului.

________________________________

Și piesa ce mi-a cântat în timp ce scriam aceste rânduri este aceasta. Dacă aveți un răgaz, ascultați-o, vă rog.

_________________________________

O zi fericită!

Smiling Miss.

6 gânduri despre &8222;Îmi este dor..&8221;

Lasă un răspuns

