Ramuri

Ramurile iubirii bat în geamul casei. Întregul copac e frumos, însă ramurile depășesc orice așteptări. Ele se unduiesc încet în bătaia vântului de vară, precum fluturii în zbor. Se răsfață cu lumina soarelui și se odihnesc la lăsatul serii, până când apare luna. Atunci ramurile încep să bata. Astfel, geamul devine o tobă răsunătoare, un instrument al unui artist. O simfonie de sunete „colorate” se aud într-un ritm crescendo în geamul de sticlă. „Fii bun și deschide!”, spun ele, în cor. O mână tremurândă se apropie de mâner, răsucește, și, gata, a reușit.

De acum în colo, nimic nu o mai poate opri.

Ramurile nu mai bat în geam. Iubirea a ajuns la destinația ei finală. În casă…

Sau în inima cui a vrut să o primească.

–––––––––––

O zi plină de iubire, dragi prieteni!

Toate cele bune!

Smiling Miss.

4 gânduri despre &8222;Ramuri&8221;

      • Micile surprize plăcute ale vieţii uneori contează foarte mult. Primesc şi eu cîte una, ofer la rîndul meu cînd pot şi nu uit… Iată că anul ăsta n-am uitat.
        O vară plăcută în continuare şi multă baftă în viaţă! 😉

      • Așa este, mare dreptate ai.
        Nu am făcut postare pe blog special pentru asta..Nu obișnuiesc să-mi împărtășesc decât trăirile, stările mele contradictorii, însă nimic concret din viața personală. Nu am un motiv anume, însă nu puteam să fac o postare și să zic „la mulți ani.. mie!”
        Mulțumesc. Un gest frumos..Apreciez!
        O vară frumoasă și ție! Tot binele din lume!

Lasă un răspuns

