Fără început și fără sfârșit

Mă gândeam la tine. Și la zâmbetul tău. Doar al tău. Și al nimănui altcuiva.

Se crapă de ziua când gândurile-mi perindă neîncetat în cap. Păsări ciripesc în copaci, iar în cântecul lor, te regăsesc pe tine, ca și cum aș fi căutat în paginile unei cărți, rândul 18, cuvântul unu: „tu”.  Și ce mai ciripesc, săracele! Pesemne că și-au dat seama că nu te găsesc în cartea aceea. Îmi lasă timp să caut și-n altele.

Luna s-a pitit după munți, la culcare cu ea! Soarele se ivește încet pe cerul senin și liniștit. De fapt, se lasă așteptat. Preferă ca intrările lui în „scenă” să fie spectaculoase de-a dreptul, să ne orbească cu frumusețe. Uneori, ne aduce în pragul disperării infatuarea lui.

Două pisici se joacă în iarbă. De la distanță, pare a fi o luptă. Dar nu-i așa. Adulții mi-au spus că „ele se joacă”. Oamenii mari cunosc adevărurile vieții, deci să nu le punem la îndoială cunoștințele. Un țânțar bâzâie spre geamul meu de sticlă, se lovește de el cu putere, dar nu-i reușește scamatoria și rămâne afară. Fraier, aș spune. Dar tu-i întreci pe toți, îmi spune conștiința. N-o ascult, firește. Adică încerc să-mi alung acest gând din creier. Îl izbesc cu mâna până când cade la pământ. Țânțarul. Sau gândul.

E frumos afară. Nori rozalii acoperă cerul, ca o plapumă pufoasă. Păsările încă ciripesc. Nu le-a luat nimeni glasul. Lor. Dar mi l-au luat mie. Întreg universul se petrece pentru că exiști tu. Răsăritul se întâmplă pentru tine. Numai tu nu, pentru mine.

….

O duminică liniștită! Tot binele din lume, dragi prieteni.

P.s: Mulțumesc celor care s-au mai abonat. Mii de mulțumiri.

Smiling Miss.

 

10 gânduri despre &8222;Fără început și fără sfârșit&8221;

  1. Eu mă gândeam la tine şi îmi aduc aminte că ai avea un hop de trecut…anume examenul de bacalaureat. Sper că ai avut parte de tot norocul din lume, deşi ştiu că nu ai avut nevoie de el. Deci, ai primit rezultatul cu zâmbetul pe buze şi cu fluturaşi în stomac?
    În cazul în care am greşit perioada de timp, poţi păstra norocul şi pentru anul viitor! (din moment ce văd că îţi place mai mult să scrii despre latura personală a vieţii tale decât despre cea profesională). Sper totuşi să nu mă înşel…despre faptul că ai dat bac-ul anul ăsta.

    Să ai un loc de muncă sau de studiu care să-ţi permită să zâmbeşti!

    • Mulțumesc, draga mea, pentru întrebare!
      Ești o scumpă. Da, am trecut cu bine bacalaureatul. Eu cred că e mai mult decât bine.(Ai intuit perfect, prefer să nu amintesc foarte mult latura profesională, pentru că uneori asta poate fi confundată cu lauda). Dacă tot m-ai întrebat, pot să-ți mărturisesc: am avut media totală de 9.86(romana:9,80; istorie: 9.80; geografie: 10).
      Următorul „hop” este admiterea la facultate. Mulțumesc, încă o dată, pentru grija pe care o ai pentru mine. Tot binele din lume ți-l doresc! O zi cât se poate de frumoasă!

      • E extrem de bine, deşi atunci când le meriţi, nimic nu te mai surprinde. Mie îmi plac lăudăroşii! Pentru că ai muncit pentru aşa un rezultat meriţi să fii felicitată.
        Nu-mi fac griji că nu vei fi admisă la facultatea dorită. Sunt sigură că te vei afla pe unul dintre cele mai bune locuri pentru că eşti foarte, foarte talentată. Dacă tot ma amestec în viaţa ta profesională fără invitaţie, îmi permit să te întreb şi la ce facultate vrei să împrăştii zâmbete. 😀

        Să ai succes în ceea ce îţi propui!

      • La Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Sociologie și Psihologie…eu vreau Psihologia:), la ea-mi depun dosarul.

        Mulțumesc, încă o dată, pentru vorbele tale frumoase și pentru urări!

  2. Felicitări pentru notele bune de la Bac şi multă baftă la admitere!
    Mă bucur pentru reuşitele tale, eşti un om special şi meriţi să fii printre cei mai buni.
    Îţi doresc un viitor frumos şi tot binele din lume!

    • Dragă Amaya, mii de mulțumiri pentru vorbele tale frumoase. Mă uit spre viitor cu optimism și curiozitate, sper să fie bine. De fapt, trebuie să fie bine.

      Toate cele bune îți doresc și eu! Și mulțumesc, din nou. Anumite vorbe ajung și la suflet..

Lasă un răspuns

