Depinde cum privești lucrurile

Aș scrie, dar îmi e teamă că sunt înțeleasă greșit. Mi-aș deschide sufletul, dar impactul cu realitatea ar fi mult prea puternic și dur. Aș putea avea încredere în oameni, dar continui să fiu dezamăgită. Aș plânge, pentru că s-au dus anii, copilăria, frumusețea, dar nu vreau să mă văd astfel.

Aș putea fi sinceră, dar societatea mă obligă la altceva. Aș putea fi liberă, dar mă simt încătușată și închisă între patru pereți. Aș putea să nu mă mai complexez, să nu mai analizez viața, dar nu aș fi eu. Aș fi vrut să mă bucur mai mult de clipe, de momentele în care eram fericită, dar timpul nu se dă înapoi, ce-i făcut, rămâne-așa.

Aș vrea să renunț, să nu mai continui lupta cu „morile de vânt”, dar aș fi lașă. Aș vrea să fiu lașă, dar nu m-aș împăca cu mie însămi. Aș vrea să mă închid în cochilia mea, pe malul oceanului infinit, dar nu mă pot exila. Aș vrea să am mereu pe cine da vina, dar asta nu rezolvă problema.

Aș vrea ca, în ciuda celor menționate, să nu mai fiu așa. Aș vrea să fiu normală..dar, până la urmă, normalitatea e ceea ce vrem noi să fie. Cu alte cuvinte, depinde cum privești lucrurile…

O zi frumoasă! Toate cele bune!

Smiling Miss.

7 gânduri despre &8222;Depinde cum privești lucrurile&8221;

  1. Sper sa ajungi , la un moment din viata ta , cand ai sa zambesti amuzata de toate aceste intrebari retorice si ai sa mergi pe drumul tau , privind degajata in jur…Drum frumos si lipsit de hopuri! 🙂
    Si weekend placut , Missy! 🙂

  2. Cam asa simt si eu dar totusi sper ca o sa treaca si aceasta perioada cat mai curand.
    Nu trebuie niciodata sa renuntam…orice gandire sau traire negativa ,depasita, ne face mai puternici.

    • Ai dreptate:).
      Viața e alcătuită din clipe frumoase, alteori și din momente de ezitare sau de confuzie, ca acesta. Nu trebuie să renunțăm, așa-i.
      Mulțumesc pentru comentariu.
      O zi frumoasă în continuare!

Lasă un răspuns

