Marco Mengoni – L’essenziale

Bună, dragi prieteni!

Nu sunt cu adevărat o fană a Eurovision-ului. De fapt, puțin mă interesează cine câștigă sau pierde(oricum toată lumea știe care este motivul pentru care este ales câștigătorul respectiv). Însă urmăresc cu mare drag melodiile, pentru că-mi place muzica bună și, întâmplător, există posibilitatea să se strecoare prin lista cu participanți și o piesa care să-mi ajungă la suflet, cum s-ar spune.

Anul acesta au fost mai multe, dar de vreme ce am început astfel, am să vă prezint doar una. Se numește L’essenziale  și este cântată de un tânăr italian, Marco Mengoni. Pentru cei care urăsc Eurovision-ul, îi sfătuiesc să lase la o parte aceste sentimente și să analizeze doar piesa și calitatea ei.

Aștept păreri.

O seară minunată! Toate cele bune!

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Marco Mengoni – L’essenziale&8221;

Lasă un răspuns

