Vunk – Lacrimi de coniac(official video HD)

Bună, dragi prieteni!

Nu, nu am renunțat la blog, ci doar am trecut prin multe(și rele, și bune). Nu am scris, pentru că nu am avut nimic de spus/ nu am știut cum să scriu.

În intervalul 20-23 au fost zilele orașului și au fost organizate concerte, la care am avut plăcerea să particip. Și nu am regretat nici măcar o secundă, pentru că acolo mi s-au întâmplat lucrurile bune, despre care aminteam mai sus.

Pentru astăzi v-am pregătit o melodie simbolică pentru mine(a cântat și Vunk aici, în oraș).

O sâmbătă liniștită!

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Vunk – Lacrimi de coniac(official video HD)&8221;

Lasă un răspuns

