Lonestar – Amazed

Salut, dragilor!

Aproape că uitasem că-mi plac și melodiile(glumesc, firește)! Pentru astăzi v-am pregătit o piesă ce-i va încânta pe romanticii incurabili(ca mine, de altfel). Versurile ei m-au surprins încă de la prima ascultare. Este una din cele mai speciale din câte am auzit, așa că m-am gândit să nu o țin secretă.

Am tot revăzut versurile acelea minunate și mi-au produs, involuntar, o sumedenie de sentimente și gânduri. Îmi ziceam „cum poate exista un sentiment atât de frumos, puternic, infinit, ce începe ca o scânteie și ajunge să fie o flacără …ce leagă pe viață două suflete!”. Așa cum spune și Lonestar, totul începe de la o privire – „de fiecare dată când ochii noștri se întâlnesc”- se preschimbă într-un simțământ – „relizez cât de mult mă iubești” – și ajunge la a dori să petreci fiecare clipă alături de persoana aceea specială. Cu toate astea, cred că cel mai important este versul „nu știu ce faci(…), dar de fiecare dată mă uimești”.
Această melodie, dedicată unei femei, din câte se pare, mi-a umplut inima de bucurie(și iubire). Cred că asta e mai mult decât și-ar fi dorit oricine, mai ales că noi, muritorii, suntem în mereu în căutarea fericirii, iar dragostea este un mijloc prin care ajungem la ea(dacă nu cumva este chiar scopul în sine…).

Vă îmbrățișez! Tot binele din lume!

Smiling Miss.

4 gânduri despre &8222;Lonestar – Amazed&8221;

  1. E una dintre melodiile preferate de cupluri pentru „Dansul mirilor”, cel puţin în America…

    E imposibil să nu te regăseşti în ea din moment ce ai cunoscut iubirea… În opinia mea, dragostea e mai mult decât un scop sau mijloc, e însăşi sensul tuturor lucrurilor… Înainte să devin prea sentimentală, îţi recomand Bruno Mars – Rest of my life (dacă nu o ştii deja). Să ai o duminică superbă! :*

    • Mulțumesc, dragă Amaya, pentru comentariu. Nu știam că această melodie e preferată pentru „dansul mirilor”, dar dacă stau să mă gândesc bine, nici nu e de mirare. E minunată de la început până la sfârșit.
      Mulțumesc și pentru recomandarea melodiei lui Bruno Mars. Îmi place mult.

      O zi minunată-ți doresc și eu! Tot binele din lume!:*

Lasă un răspuns

