Ah, sâmbătă! Cât pot să te iubesc!

Bună, dragi prieteni!
Nici nu știți cât așteptam ziua asta de odihnă.. Frumoasă-i viața! Acum o săptămână, exact la ora asta, 12:25PM, îmi făceam ultimul subiect la olimpiadă, eseul cel mare și urât. Pe la 14 am ajuns acasă și am fost stresată până la ora 20 și ceva, când am primit rezultatele de la doamna profesoară. Abia atunci am început să retrăiesc, parcă mă resuscitase un doctor, atât de profund a fost sentimentul. Și în seara aceea de sâmbătă nu am avut un somn foarte bun, pentru că eram prea fericită(ce absurd sună!).

De data asta, o să am o sâmbătă frumoasă, pentru că mi-am propus asta. Deși sunt conștientă că luni mă ascultă la română și dau lucrare la istorie, astăzi vreau să mă bucur, pentru a comemora ziua de acum o săptămână. Așadar, o să-mi fac o ciocolată caldă și am să ascult următoarele melodii:

(Ah, am uitat să menționez: ieri am văzut un film drăguț, de dragoste. Se numește „Warm bodies”. Recomand, pentru cine se încumetă.)

Abia apoi cred că o să mă apuc de teme, dar cu asigurarea că îmi doresc să rămân liniștită pe parcursul întregii zile.

Voi cum vă petreceți zilele de sâmbătă?

Tot binele din lume!
Smiling Miss.

4 gânduri despre &8222;Ah, sâmbătă! Cât pot să te iubesc!&8221;

Lasă un răspuns

