Pentru un moment, am revenit

Bună, dragi prieteni!

Mi-am neglijat atribuțiile, într-adevăr. Știți voi, vechea placă: timpul e de vină. Pentru asta vroiam să-mi cer iertare în fața voastră. Am vrut să mai scriu, dar nu am avut dispoziția necesară. Veneam acasă extenuată, dormeam puțin, apoi lecții și iar lecții. Singurele mele momente de odihnă erau atunci când citeam sau vedeam filme.

După cum spuneam, am reușit să scap de simulări, slavă Domnului. Acum, așa cum am mai menționat, trebuie să mă ocup de olimpiada la istorie.

Cât despre viața mea, la modul general, pot spune că sunt bine. Mă mențin pe linia de plutire a existenței. Am avut plăcerea să primesc în dar câteva cărți noi și să-mi mai cumpăr altele. Am terminat de citit o carte extraordinară – „Alb infinit”, de Ken Follett – pe care v-o recomand cu drag. De la biblioteca școlii am împrumutat „Un om sfârșit”, de Giovanni Papini. Ieri nu m-am putut abține și mi-am cumpărat „Moarte pe Nil”, de Agatha Christie și, din curiozitate(în deosebi, pentru că erau în același magazin) mi-am luat și un număr din revista „Dilema Veche”.

În materie de filme, am văzut și recomand: „Flight”, „Liar liar”(comedie cu Jim Carrey), „A royal Affair”(mai mult pentru fete), „ Grown Ups”(comedie cu Adam Sandler), „Mr Nobody”(un film psihologic extraordinar).

photo253615

Vă mulțumesc, încă o dată, celor care s-au abonat acum la blogul meu. Nici nu știți cât mă bucur – să nu scriu nimic de aproape o lună și să văd că voi vă abonați în continuare.. Mulțumesc.

O zi frumoasă!

Tot binele din lume!

Smiling Miss.

8 gânduri despre &8222;Pentru un moment, am revenit&8221;

  1. Uneori lucrurile se schimba. Nu cred ca ai neglijat ceva ci, cu fiecare zi ce trece, ajungi catre noi si noi destinatii (examene, calatorii, lucrari, lecturi etc) care te imbogatesc si-ti vor fi cu siguranta de folos. Sunt convins ca revii pe blog de fiecare data cand timpul e ingaduitor. Succes in continuare :).

Lasă un răspuns

