Tânăr și mai puțin liniștit

Aș vrea să mă plimb pe zăpadă cu o sanie trasă de câini husky… Vântul să-mi biciuiască fața, iar sufletul meu să se împotrivească lui. Aerul rece de iarnă să-mi pătrundă pe nesimțite în nări și în creier, iar albul imaculat de nea să-mi lumineze ochii și gândurile. „Mai repede”, le-aș spune câinilor. „Duceți-mă departe, dragii mei”… „atât de departe, încât nu mai există aproape […] atât de departe, încât nu mai are niciun nume.”(„Către Galateea”, de Nichita Stănescu).

Aș vrea să zbor deasupra norilor pufoși de zăpadă cu a mea caleașcă trasă de câini husky. Să străpungem împreună zarea și să oprim timpul. Oh, cât aș vrea ca ei să se elibereze de lanțuri, iar eu să mă pot decorseta! Pe fundalul peisajului acesta de iarnă aș auzi cântecul biruitor de vioară și l-aș putea urma. „Mai repede”, le-aș spune câinilor, auzind glasul viorii ce mă strigă. Din viteză, copacii ar rămâne pentru mine doar o alegorie de simțuri ce se-ncurcă între ele.

Aș vrea ca reflecția soarelui să-mi topească gheața de pe mâini, picioare și suflet. Să le pot simți din nou, așa cum eram în copilărie. „Haideți băieți, aproape am ajuns”, l-aș spune câinilor ținând strâns hamurile. „E prea rece”, aș gândi. Viteza ar începe să crească și abia atunci aș zări capătul drumului pe care-l am de urmat. Am ajunge la destinație și ne-am opri să ne tragem sufletul.

Apoi mai hotărâtă le-aș spune: „Haideți, băieți, măcar 2 infinite pe ziua de azi să facem…Mai repede, că se întârzie”. Și ne-am urni din loc, mergând în continuare.

Husky Siberian

Sursă imagine: aici.

O zi frumoasă și liniștită vă doresc!

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Tânăr și mai puțin liniștit&8221;

Lasă un răspuns

