Citate din „Cine suntem”

Bună, dragilor!

Datorită lui Ninulescu, am reușit să mai citesc o carte a domnului Dan Puric, „Cine Suntem”.

Am selectat o mulțime de citate, dar am încercat să postez aici doar pe cele speciale:

1. „Pe mine mă interesează sufletul, nu imaginea mea.”

2. „Shakespeare spune: <<soarta unei glume nu depinde de gura care o spun, ci de urechea care-o ascultă>>”.

3. „Știți cum se zice: distanța, pentru dragoste, este ca vântul pentru foc. Dacă dragostea e mare, o întețește. Dacă nu, o stinge.”

4.  „Vin sărbătorile și primul lucru pe care îl văd cred că e un stomac foarte mare, pe care îl supraîncarcă… Asta nu înseamnă să nu faci sărbătoare! Asta nu înseamnă să nu pui ceva pe masă! Dar faptul că ne lăsăm contaminați de o societate a lăcomiei nu este bine. Sigur, se poate spune că viața este oricum scurtă; că este așa cum este… Sigur că și sărbătoarea este bine vămuită în credința noastră: nu stă nimeni într-o permanentă asceză, cât și sărbătoarea. Important e: pe ce pui dumneata accentul? Pe lângă sărbătoare, mai există și chestiunea aceasta a reculegerii. De ce să fim într-un jogging alimentar de dimineața până seara? De unde fuga asta, atletismul ăsta consumerist?

Piere Bourdieu vorbește despre omul modern, caracterizat de: <<fast foods, fast thinkers, fast lovers>>. Viteza noastră, a celor din Răsărit, este cu totul diferită. Ne facem timp de Dumnezeu, ori îl alungăm din timpul nostru?”

5. „A spus cineva: << I-au trebuit naturii mii de ani să scoată un geniu și omului, câteva secunde să-l distrugă.>>”

6. „Am mai spus asta și vă repet: un om care are părinții numai în buletin, pe C.N.P., e un om terminat.”

 

P.s: postarea aceasta este făcută de mult, dar am uitat să o postez.

Toate cele bune!

Smiling Miss.

5 gânduri despre &8222;Citate din „Cine suntem”&8221;

  1. „Știți cum se zice: distanța, pentru dragoste, este ca vântul pentru foc. Dacă dragostea e mare, o întețește. Dacă nu, o stinge.”

    Asta o stiu ca am simtit-o pe pielea mea… si inca o simt ! 😀 🙂

Lasă un răspuns

