Crăciun Fericit!

Bună seara, dragilor!

Mai întâi, vreau să vă urez Crăciun Fericit! Fie ca magia sărbătorilor să vă ajungă în suflet! Să aveți sănătate, bucurii și să vi se îndeplinească toate dorințele!

Dacă ați făcut acest popas pe blogul meu, poate doriți să vedeți și această filmare cu domnul Dan Puric.

Și să ascultați melodia care, din punctul meu de vedere, este cea mai simbolică pentru Crăciun.

Crăciun Fericit!

Smiling Miss.

 

18 gânduri despre &8222;Crăciun Fericit!&8221;

    • Dragă Sorpoth, nici nu știi ce mă bucur că mi-ai comentat.
      Da, am primit de la Moș Crăciun 2 cărți și o cutie de bomboane. Exact ce mi-am dorit, într-adevăr.

      Toate cele bune îți doresc! Crăciun fericit!

    • Ești minunată!! Cel mai frumos cadou! Mulțumesc mult!!:X
      Mi-am permis să mi-l etalez pe bara din dreapta a blogului.
      Crăciun Fericit! Tot binele din lume!(ai avut o idee excepțională! Ești deosebită!)

      • Mulţumesc mult pentru aprecieri!:x
        Cum am mai scris, nu sunt darnică cu oricine…ceea ce te face specială. Eşti foarte talentată, să ştii! Mă bucur că ţi-a plăcut cadoul meu atât de mult încât este pus la vedere, la îndemâna tuturor vizitatorilor tăi – sunt convinsă că sunt mulţi pentru că eşti o gazdă primitoare, eu fiind la rândul meu un oaspete.
        Cât despre idee, am personalizat doar celebrul „Blog of the year 2012”. E modul în care renunţ eu la toate regulile alea dintr-un foc:))

        Multe zâmbete îţi doresc!

      • Nu ai pentru ce să-mi mulțumești. Pe mine chiar m-a surprins gestul tău atât de frumos.
        Da, ideea cu „Blog of the year” nici nu se compară cu inventivitatea ta. Ești extrem de specială! Asta am văzut de la primul rând pe care l-am citit la tine de pe blog. De aceea te-am și adăugat la mine la legături; de aceea țin foarte mult la tine.

        Datorită ție, chiar am avut multe zâmbete! Îți doresc tot binele din lume! Țuc mare!:*

Lasă un răspuns

