1 An

Bună seara, dragi prieteni!

Cine ar fi crezut, acum mult timp, că urmează să zic asta: azi, 3 decembrie 2012, blogul meu a împlinit 1 an de activitate.

aniversare de pe blog

Ce senzație ciudată. Mă simt ca și cum ar fi aniversarea mea de naștere.:)) Oricum WordPress-ul a fost incredibil de atent să-mi amintească acest lucru pe care, din păcate, l-am și uitat.

Să facem o retrospectivă. Adică să punctez lucrurile ce mi-au plăcut în a fi blogger:

– Am ajuns la 130 de abonați. 12 luni=130 abonați. Dragii mei, nici nu știți cât de mult înseamnă asta pentru mine..

-Am întâlnit niște persoane minunate și mi-am făcut prieteni adevărați(nu credeam că pot exista în lume). Să dăm și exemple de minuni, din punctul meu de vedere: Ninu Ninulescu(Extraordinar din toate punctele de vedere – dacă vreți să învățați ceva, la el trebuie să apelați. E un om frumos, așa cum zice și Dan Puric.); Andreotti [Sau domnișoara cu „Capul în nori”, visătoarea, micul meu „Norișor” și cea care mi-a spus că sunt un „Copil frumos”, probabil adult în devenire=))]; Emy ([Prietena mea cea mai bună. Chiar dacă distanța ne desparte și nu mai putem vorbi nici la telefon, eu mă gândesc la ea des și sunt sigură că sentimentul e reciproc. Emy este omul mic -totuși matur- și foarte frumos. Este în clasa a 8a, dar mă fascinează că nu ne deosebim la gândire. În ea am văzut o alinare, o fugă de cotidian, o reamintire a copilăriei, dacă vreți.]

– Cei pe care-i urmăresc și de la care am de învățat mereu sunt: Amelia și neliniștea; Andi MoisescuCristina Ioana Florea; Dark Rose’s Blog; De Dimineață; Didii:*:* (o altă best friend:*); Gândește limpede!(o fată deșteaptă foc); Idei și idei (un blog pe care, atunci când am timp, nu uit să-l vizitez – merită într-adevăr); MiruNex;(diferit, în sensul bun al cuvântului); Mony Pyty( scumpa mea prietenă artistă – făuritoare de accesorii fimo); Ratzone (nu am cuvinte – genial); Sorpoth (un băiat special, cum rar vezi); Tears vs Smile (o domnișoară talentată ce scrie poezii); Totul pentru Hristos(un blog foarte frumos despre creștinism și tot ce cuprinde el); Carmen(doamna ce a inventat Miercurea fără cuvinte); Silving și Turist Clujan(2 fotografi fascinanți); Revista Universul Meu( o enciclopedie  foarte interesantă) și mulți mulți mulți(etc) alți prieteni care-mi comentează și-mi urmăresc blogul. De la voi toți am câte ceva de învățat. Vă stimez!

Mai sunt și alții, aceia se știu deja, pentru că le urmăresc blogul și comentez când pot. Vă mulțumesc!

– Singurătatea mea, aparentă, a fost înlocuită cu o lume minunată , asta datorită vouă. Am realizat că diferit, nu este egal cu greșit sau stricat. Și că poți gândi altfel, fără să fii singur pe lume. Mulțumesc, din nou, pentru asta.

Așadar, sper să ne vedem și la anul, tot la fel de voioși, fericiți și sănătoși.

Smiling Miss vă mulțumește tuturor pentru aceste clipe pline de farmec. M-am maturizat alături de voi. Anul acesta termin liceul. Abia aștept să vă relatez și despre facultate. Și despre viață, la modul general.

O seară de luni liniștită!

28 de gânduri despre &8222;1 An&8221;

  1. Ododod ! La multi ani ,scumpo ,la multi ani blog minunat si incarcat de emotii ! ❤
    Scumpa mea, tu apartii acestei lumi .Scrii asa de frumos ,incat iar imi vine sa te bat ca nu te apuci de o carte 😦
    La multi,multi ani ! Te pup si te iubesc ! :****

  2. La mulți ani frumoși și sănătoși, copilul meu ( adult în devenire!:))))) Ești un copil frumos și inteligent, cu mult peste orișice copil întâlnit de mine ( drept urmare ești copilul meu!) și pe care îl văd cum crește zi de zi sub ochii mei. Să crești frumos, așa cum o faci – dar să nu uiți niciodată copilul din tine!
    Te iubesc simplu și frumos!
    ♥♥♥

  3. La mulţi ani blogului tău! Să nu renunţi niciodată la el sau la scris, în general, chiar dacă o dată cu trecerea anilor vei avea din ce în ce mai multe îndatoriri, iar timpul va părea că îţi este duşman. Trebuie să găsim mereu o clipă pentru lucrurile care ne fac fericiţi. Iar din felul în care scrii pot să îmi dau seama că eşti fericită atunci când împărtăşeşti prin intermediul acestui blog bucăţi din sufletul tău.

    Multă baftă în ultimul an de liceu! Te-ai gândit la ce facultate vei da? Să ai o seară frumoasă!

    • Scumpă Amaya, mă cunoști bine. Într-adevăr, chiar sunt fericită atunci cânt îmi împărtășesc gândurile pe blog.
      Mulțumesc mult pentru acest comentariu. M-ai făcut să zâmbesc:).

      Da, m-am gândit și m-am hotărât în legătură cu facultatea – vreau să dau la psihologie, în Timișoara. Asta mi-e dorința. Să vedem dacă și reușesc să mi-o împlinesc. Trebuie multă muncă.

      O seară frumoasă!Toate cele bune!

      • Mă aşteptam să alegi ceva pe latura umanistă, eşti făcută pentru aşa ceva. Timişoara e un oraş frumos, l-am vizitat când eram mică şi mi-a plăcut foarte mult, mi-l amintesc ca pe un loc însorit şi curat, total diferit faţă de oraşele din sudul sau estul României. Cred că ai făcut o alegere mai mult decât potrivită.

        Sunt sigură că îţi vei împlini dorinţa, simt că eşti o persoană care luptă pentru visele ei. 🙂 Mult noroc! Şi sărbători fericite (deşi cred că voi mai poposi pe blogul tău până la Crăciun). 😀

      • Îmi cer scuze că ți-am răspuns abia acum, dar nu am avut timp, din păcate.

        Vreau să-ți mulțumesc încă o dată pentru acest comentariu. Să știi că l-am citit de foarte multe ori. Nu mă mai pot sătura, de fapt.
        Ești o persoană deosebită! Tare mă bucur că am avut onoarea să te întâlnesc – oamenii deștepți se găsesc greu.
        Ce să zic..m-ai lăsat fără cuvinte, suflet bun ce ești!
        Fie ca tot ce-ți dorești în viață să-ți fie dat să împlinești! O seară liniștită! O săptămână perfectă!
        Respectele mele,
        Smiling Miss.

Lasă un răspuns

