File din jurnal (poate 1)

E noapte și frig. E ceață afară. Ba nu, e ceață înăuntru. E neiertătoare vremea, simte că sunt vulnerabilă. Aud cum picură. Ba nu, simt cum picură înăuntru. Îi o liniște sonorizată, cu efecte. E atât de liniște încât mă dor urechile de la zgomotul asurzitor. Tresare pământul sub pasul furnicilor. Și se zguduie -Pac, Pac! Iar, la un moment dat, simțim cutremurul. Patul se mișcă, vaza se prăbușește, tabloul e spart demult. Și toate astea din cauza unor furnici. Oare de ce nu pot să meargă și ele mai silențios? Ca o găină, de exemplu. Bine, bine, ca o pană. O furnică pană. (O să citiți și da, o să credeți că am luat-o razna.) Dar pe mine nu m-ar mira să văd o pană furnică. Cum există roata, trebuie ca o minte să fii inventat și asta.

Stropi de ceață pe chitara mea. (Ce? Nu e formulat bine?) Fie, rămânem la o chitară plouândă. Sună poate mai poetic – gerunziul pentru asta e făcut.

Am trac de scris.(De vorbit mi-e teamă când nu pun căciulița de la „ă”. În rest, mă descurc.) E pur și simplu strigător la cer. Atunci când scriu, literele fug din calea mea. Citiți cu atenție, poate la sfârșit nu o să-l mai vedeți pe b…b….b…ba nu! o să mă împotrivesc eu cu îndârjire să nu fugă.

Ah, și ce frig e! Bietul șiret de la pantof, e înghețat bocnă. „Ocnă? Nu am auzit de nicio Ocna Sibiului.” Am spus bocnă. Să te mai duci la doctor, că nu auzi bine.

Uite cum trece timpul și noi tot bolnavi rămânem. Universul e paralel. Nu ai să auzi niciodată o lacrimă, dar poți o să vezi. Și mai ales, nu poți să vezi niciodată o lacrimă, dar poți o să o auzi.

Vrei să ne iubim? „Da, dar mi-e frică de moarte.” Atunci hai să nu murim. „Ești așa negativist când îl folosești pe <<nu>>” Să ne nemurim împreună…Mână în mână, inimă în inimă..

Notă:

1. „File de jurnal”= 2 pagini din jurnalul pe care am început să-l scriu pe 27.09.2012.

2. „poate 1” din titlu înseamnă că e posibil să se repete astfel de postări, dar nu garantez nimic.

3. V-aș ruga să nu-mi lăsați comentarii, pentru că nu aș știi ce să vă răspund. Nu vă interzic, doar vă avertizez că  orice întrebare ar fi, nu am răspuns.

O zi frumoasă, dragilor!

La mulți ani de Sfântul Andrei!

Smiling Miss

3 gânduri despre &8222;File din jurnal (poate 1)&8221;

  1. Interesant jurnal ai tu 🙂 . Jurnalul e oglinda unui suflet .Si eu am unul .Te rog te rog,sa nu scrii numai intamplari triste,pentru ca,atunci cand ai sa le recitesti,sa nu fii si mai trista.Scrie orice.Scrie si ca ai fost la masa.Orice te poate distrage de la starea de tristete.Chiar daca „mancatul” e „plictisitor”. Mhm.Nu stiu cat de bine m-am facut inteleasa,dar sper ca ai inteles tu ce vreau sa spun.Sa ai un weekend minunat,plin de dragoste ! :**
    Te pup !

Lasă un răspuns

