Red Hot Chili Peppers – Snow (Hey Oh)

Bună, dragilor!

Din păcate, îmi cer scuze că voi posta mai rar, pentru că mă așteaptă niște săptămâni îngrozitoare.. Începe perioada tezelor și o să fiu extrem de ocupată. Programul meu, pe scurt: teză filozofie pe 27, un cerc de istorie tot pe 27, lucrare la geografie din toată materia(deci, practic, tot teză) pe 28, un concurs pe 29, lucrare la franceză pe 3 dec,  teză la istorie pe 5, teză la română pe 6(da..de Moș Nicolae) și alte lucrări și ascultări pe tot parcursul lunii.

Revenind la plăcerile vieții, pentru astăzi v-am pregătit o melodie super tare:„Snow” a celor de la Red Hot Chili Peppers. Am fost îndrăgostită de ea de prima dată când am ascultat-o. Acum este ca ton de apel pe telefon:D

P.s: Deși nu am scris ceva de mult timp, vă mulțumesc celor care v-ați abonat recent la blog. Asta înseamnă mult pentru mine.

O seară frumoasă! Și o săptămână liniștită!

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Red Hot Chili Peppers – Snow (Hey Oh)&8221;

Lasă un răspuns

