Filmul de vineri – „Despre iubire”

Bună seara, îndrăgiți prieteni!

Pentru a încheia așa cum se cuvinte o săptămână tumultoasă și a intra cu adevătat pe meleagurile weekend-ului, am să vă prezint filmul ce se numește „Despre Iubire”. Mai întâi trebuie să vă spun că acesta nu este propriu-zis un film(actori, regizor, poveste, etc), ci este o filmare găsită întâmplător pe youtube. Cartea pe care o citesc acum se numește „Cine suntem”, a lui Dan Puric și, tot lecturând-o cu mare plăcere, m-am gândit că poate există și filmări în care să-l văd și eu pe omul acesta.

Filmul acesta nu are decât un actor: Dan Puric. Scenariu nu există, totul desfășurându-se spontan, într-un mod excepțional de frumos. În concepția mea, Omul(scris intenționat așa) Dan Puric este românul ideal. Cu o cultură vastă, un talent peste limite și cu o iubire de Dumnezeu face minuni. Datorită lui, mă simt mândră că m-am născut în România și nu în altă parte. Este fabulos cum o floare rară, valorează mai mult decât 1000 de buruieni. Dar cine sunt eu? Sunt un biet puric și încerc să vorbesc despre Dan Puric…

Filmul are patru părți. Facem o concesie acum. Urmăriți prima parte(24 de minute), dacă nu vă place o vedeți pe cea de-a doua(24 min). Nu sunteți surprinși, iar atitudinea vă rămâne neînduplecată, treceți la partea a treia(de asemenea 24 min). Și, extraordinar, ultimul lucru pe care trebuie să-l faceți este să vedeți și partea a patra(24 min).

Iar varianta a doua este să vă placă de la început și să-l vedeți pur și simplu.:)))

Partea 1

Partea a 2 a

Partea a 3 a

Partea a 4 a

O noapte liniștită! Toate cele bune!

Smiling Miss.

2 gânduri despre &8222;Filmul de vineri – „Despre iubire”&8221;

Lasă un răspuns

