Stări de ploaie

Întunericul nu se lasă așteptat. Asemeni unei armate cotropitoare, nori greoi de ploaie cuceresc cerul. În zare nu se vede nimic, decât o beznă urâtă și înfricoșătoare. Respir din ce în ce mai greu și sacadat, de parcă plămânii s-ar usca tot mai mult cu fiecare secundă. Stelele dispar de pe cer și, odată cu ele, întreaga lumină. Mi-e teamă, recunosc. Sunt prea slabă ca să pot fii sinceră. Iarba se leagănă în bătaia vântului, iar pomii devin înspăimântători cu ramurile lor bătrâne îndreptate înspre cer ca într-o rugăciune. Mă oblig să răsuflu pentru a nu rămâne în urmă cu timpul. Bluza-mi albă de bumbac tresare din cauza valului de căldură pe care-l generez respirând.

Trecătorii speriați fug să ascundă de furtuna ce va să vină. De sus, de aici, semaforul mi se pare ca un mușuroi de furnici supărate. Se apropie pericolul, ce mai contează? Fiecare pe cont propriu. Pun mâna tremurândă pe geamul de sticlă. Simt cum gradele de afară coboară. Închid ochii și aud cum vegetația întreagă se cutremură de spaimă. E aproape, îmi spun. Gata, s-a golit și strada cu semaforul. Un fulger periculos împarte, pentru o secundă, cerul în două. Apoi dispare pe nesimțite. Dar tunetul e acolo, ca un avertisment funest. Văd norii cum se luptă și se lovesc, asemeni unui ring de box. Un pumn – un fulger, o căzătură – un tunet. Se ciocnesc fără încetare. Îi aud cum se târăsc, parcă scârțâind pe o podea imaginară.

Îmi duc cealaltă mână la frunte – a început să mă doară capul. Mă apasă lipsa de aer, incomodându-mă peste măsură. Un alt fulger străbate văzduhul cu rapiditate. Nu mă mai preocupă nimic, pentru că picături mari și reci de ploaie încep să curgă…pe obrazul meu. Plângeam și eu..

Toate cele bune!

Smiling Miss

8 gânduri despre &8222;Stări de ploaie&8221;

  1. Nu stiu de ce nu vrei tu sa devii cea mai mare scriitoare a tuturor timpurilor ? 😀 :)))
    Doamne,ai un stil de scris de milioane ! Doar,spune-mi te rog ca sentimentele tale nu sunt chiar asa de triste 😦
    Te pup !

    • Scumpo, m-ai făcut să râd. Ești o fată deosebită, știi asta.:*
      Apreciez enorm încurajările tale pline de farmec. Mă ajută mult să-mi găsesc siguranța de sine(pe care nu o am).
      Dacă ai știi că stilul acela, pe care tu-l numești de milione, este de fapt un moment în care am capul golit de orice propoziție. Nu știu ce urmează să scriu, pentru că nu am o poveste anume. Închid ochii și aștern pe hârtia virtuală gândurile „neexistente”.
      Nu sunt chiar tristă. Vremea e de așa natură încât îți dă o astfel de stare.
      Mulțumesc pentru că te preocupă persoana mea.
      Și eu te pup! Mai vorbim noi!:D:*:*

      • Aș face o plecăciune, mulțumesc frumos!
        Nu sunt demnă de o astfel de comparație..e prea mult pentru stadiul la care sunt eu acum.
        O zi cu secunde frumoase-ți doresc!

  2. Viata fiecarei persoane este precum un curcubeu. Are nevoie atat de soare cat si de ploaie. Chiar daca la anumite persoane ploua mai mult, iar la altele mai putin.

    • Nu știu în ce măsură plouă sau nu mai mult. Eu cred că anumite persoane sunt mult prea preocupate zarea de ploaie întunecată, încât uită că mâine va fi soare, iar grijile pe care și le făcuseră vor fi zadarnice.
      Mulțumesc pentru comentariu. O zi frumoasă!:*

Lasă un răspuns

