Filmul de vineri – „Blood and chocolate”

Bună, dragilor!

Am de gând să vă prezint, vinerea aceasta, un film care mie mi-a plăcut. Frumos și misterios titlu, nu? Ce legătură poate avea sângele cu ciocolata? Pentru început, am să încep prin a spune că am căutat un astfel de film după ce am citit minunata carte „Umbra nopții”, de Andrea Cremer.

(Că tot veni vorba, și cartea e foarte faină)

Ea mi-a trezit în suflet dragostea pentru poveștile fantasy, cu vârcolaci. Am căutat trailerul cărții, sperând că este și un film, dar, din păcate, nu s-a făcut. În schimb am găsit secvențe din acest film.

Este vorba despre alegerea dintre onoarea familiei și persoana iubită. Tradiția cere ca Vivian(rol jucat de Agnes Bruckner) să se căsătorească cu un vârcolac, pentru a păstra descendeța în linie dreaptă. Legile societății din care face ea parte sunt extrem de drastice, însă dragostea joacă feste până și celui mai neînfricat dintre vârcolaci.

Lucrurile se complică atunci când ea și Aiden(rol jucat de Hugh Dancy) sunt descoperiți. Așa cum le este natura, lupii atacă fără să se uite în urmă..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

P.s: O să revin weekendul acesta și cu alte articole, pentru cei care nu preferă recomandările mele în materie de film.

O seară frumoasă! Și vizionare plăcută celor care doresc să-mi asculte sfatul!

2 gânduri despre &8222;Filmul de vineri – „Blood and chocolate”&8221;

  1. Când am citit primele rânduri din articolul tău mi-am adus aminte instantaneu de un film cu vârcolaci care mi-a atras şi mie atenţia în urmă cu vreun an: „Red riding hood”. Chiar ţi-l recomand cu plăcere, dacă nu l-ai văzut încă.

    „Blood and chocolate” m-a convins din descrierea ta (şi eu sunt o fană a genului fantasy si în materie de cărţi şi de filme) şi o să încerc să-l văd cât mai curând.

    Să ai un weekend plăcut!

    • Mulțumesc, draga mea, pentru recomandare. „Red riding hood” se află deja în categoria mea de filme văzute, „Smiling Movies”. Dar e adevărat, a fost un film extraordinar de frumos. Mi-a plăcut în mod deosebit.

      Mă bucur mult că ai să vezi „Blood and chocolate”. Eu consider că merită.

      Mulțumesc pentru vizita de pe blog.
      O weekend minunat și ție, Amaya!

Lasă un răspuns

