Miercurea fără cuvinte – „De la etajul 4”

Bună, dragilor!

Astăzi este vestita zi de sărbătoare. Ca în fiecare săptămână, miercurea a „înflorit” și de data aceasta.

Vă mărturisesc rușinată că, deși trebuie să învăț mai mult anul acesta, niciodată nu-mi scapă din privire un peisaj frumos. Și cum zilele mi le petrec deseori în casă, m-am gândit că ar fi frumos să vedeți cum e „lumea mea” – cum e ca natura să-mi fie aproape chiar dacă sunt departe de ea.

În prima fotografie este un grup voios așezat tocmai pe sârma pe care pune mama rufele – la bucătărie.

Iar în cea de-a doua, peisajul pe care-l am când deschid în fiecare zi geamul dormitorului meu, dimineața la 7, înainte de a pleca la școală.

Și să nu uităm de nemuritorul Yiruma, cu a sa melodie „River Flows in You”(fără versuri – că doar e „miercurea fără cuvinte”, doar un pian superb și niște mâini de aur).

Vă rog, nu uitați că acest program de relaxare săptămânala a început la Carmen.

O zi de miercuri senina! Doar gânduri bune!

Smiling Miss.

31 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „De la etajul 4”&8221;

  1. Lumea vazuta de la inaltimea geamului tau este MINUNATA!
    superba melodie pentru mers in lumea viselor… multumesc!
    Noapte buna si… inca o data scuze pentru defectiunea tehnica 🙂 Happy WW!

  2. Peisajul cu blocuri n-as zice ca-i chiar grozav, dar norii… Peisajul cu nori face toti banii! Foarte frumoase fotografii! Spor la invatat! 🙂

    • Ai dreptate, Minnie:)), totuși nu m-am putut abține să nu clarific motivele pentru care am ales aceste fotografii. Cred că cel mai bine ar fi nici să nu citești ce am scris, pentru că pozele contează:D
      Mulțumesc pentru vizita de pe blog. O zi frumoasă în continuare!

Lasă un răspuns

