Regrete și bucurii, la sfârșit de vacanță

Bună, dragii mei!

E absolut necesar ca după 3 luni de vacanță să am și eu un cuvânt de spus, nu? Azi-noapte mă gândeam ce am să vă scriu în postarea asta. Sunt atâtea de menționat, dar nu-mi găsesc cuvintele. Sper să mă pot concentra și să cuprind tot ce am pe suflet.

A fost bine? A fost rău?

Dacă e să adun totul, cu siguranță aș putea spune că mi-a plăcut. Nu cred că am mai avut o vacanță atât de frumoasă. Mai multe motive mă îndreptățesc să spun asta. Cel mai important dintre ele este că mi-am propus să mă simt bine încă de la început. Da, se pare că atunci când vrei ceva, se poate.

Îmi amintesc ultima zi din anul școlar 2011-2012. Nu mai știu cine era exact în clasă atunci, cert este că nu eram toți(noi nici la teze nu suntem toți). Puțin are importanță ce am făcut în ziua aceea. Țin minte însă că am rămas printre ultimii și i-am văzut pe toți cum ieșeau pe ușă și ziceau „vacanță plăcută!”. Știu că e o formulă de sfârșit general valabilă, dar atunci..a fost frumos. Fiecare suflet din încăpere dorea libertatea vacanței, cu toții(inclusiv eu) așteptam nopțile nedormite și distracțiile de sezon. Și, în acea urare, se găsea concentrată toată fericirea viitoarelor trei luni. Durează câteva secunde, dar dacă ești atent, e un moment unic.

Am făcut 18 ani în august. A fost o zi minunată(poate mai mult decât aș fi meritat). Am trecut de copilăria propriu-zisă, doar că acum, ca niciodată, mă agăț de trecut și mă cred copil. Deși amintirile rămân în suflet și poți oricând să le evoci, totuși regreți fără să vrei anii ce s-au dus.

Am citit toată vacanța. Pentru prima dată, m-am întrecut pe mine însămi. Am ajuns la suma de 29 de cărți citite(ultima terminată ieri noapte). Datorită lor, simt că am trăit tot atâtea vieți. Am realizat că doar prin citit poți să vezi viața așa cum este ea, frumoasă de-a dreptul. Lectura îți deschide sufletul și-ți „ia mâinile de la ochi”. Am citit atât de mult pentru că nu mi s-a cerut să citesc nimic. Ironia sorții, nu?

Îmi pare rău că nu am scris atât de mult pe blog cum mi-am dorit. Au existat momente în care am vrut, dar nu am putut. Am stat cu ochii ațintiți asupra paginii goale și nu am putut apăsa pe nicio tastă. Dar să știți că nu aș putea să mă simt mai confortabil fără blog.

Revenind la subiect, mâine, 17 sept, începe școala. Am ajuns în clasa a douăsprezecea. Am „supraviețuit” până aici, voi merge și mai departe. Regret că s-a sfârșit vacanța și că o să-mi reiau studiul, dar mai mult regret că e ultimul an și că va trece repede, am certitudinea asta. (Mai bine cu rău, decât fără rău) Acum ceva vreme, am făcut o postare care se numea „Amintiri din clasa a IX a” și cineva mi-a spus că a crezut că eram înaintată în vârstă când a văzut titlul postării, dar când a citit și a realizat că mai eram încă la liceu și s-a mirat de cât de mult prețuiam eu amintirea nu tocmai îndepărtată. Parcă mai ieri a fost prima zi de școală dintr-a IXa..

Nu vreau să mă înțelegeți greșit. Nu-mi pare rău că s-au dus, ci că a trecut poate prea repede. Important este că acum mă simt mai bine ca niciodată. Mark Twain spunea: “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” Mă pot încadra în categoria asta. Niciodată nu am mai avut conștiința atât de liniștită când eram în prag de începere a anului.

Haha…o să fim stăpânii liceului. Ce speriați și plini de respect eram la început de clasa a IX. Ne uitam la cei mari cu o admirație desăvârșită. Erau niște idoli pentru noi, sau niște eroi care nu au căzut pe front și au reușit să ducă misiunea la bun sfârșit. Dar se întoarce roata. Mă întreb dacă și cei mici vor avea acel sentiment față de noi…Dar toate la vremea  lor.

Cert este că am să sărăcesc biblioteca școlii de romanele lui Agatha Christie:))) Acesta e primul gând cu care intru în noul an. Timpul va trece, dar am de gând să deschid brațele și să-l cuprind, pentru că „nu-i nici o deșteptăciune să mori, totu-i să știi să trăiești.”(Maxim Gorki).

O zi frumoasă, adulților! Și succes mâine, colegi din toată lumea!

9 gânduri despre &8222;Regrete și bucurii, la sfârșit de vacanță&8221;

  1. frumoase ganduri silviutza….eu trec in clasa a 8-a si sper sa fie totul bine(acum noi o sa fim sefii:))…iti doresc mult succes la liceu si mai ales la bac (sunt sigura ca te vei descurca!!)…iti doresc o zi placuuta..chiar daca aici in bucovina ploua:P..ce mai conteaza pana la urma .conteaza ce este in sufletul tau..numai ganduri bune si sper sa ne mai auzim ..pup:*

    • Clasa a opta o să-ți placă, ai să vezi:). Foarte bine că o să fiți șefii:)). O să vă distrați:D
      Mulțumesc mult pentru aceste gânduri ale tale. Mi-a făcut mare plăcere să le citesc.
      (și aici sunt nori de ploaie, dar, vorba ta, ce mai contează)
      Mult succes și ție mâine! Îți doresc un an școlar liniștit și cu multe realizări!
      Te pup:* Să ne auzim cu bine!:*

  2. Frumos,frumos scris ! Gandurile tale mi-au linistit ziua .Maine,intr-adevar va fi din nou,un sentiment unic.Abia astept sa-l traiesc,desi stiu ca se va pierde destul de repede .Stii cand ?” Copii,azi dati un test neanuntat ” .Nooo :)) .Dar…pana la urma,lucrurile astea ne fac viata mai frumoasa,oricat de ciudat ar suna ❤ ! Te pup si bafta maineee !

    • Da, exact la fraza aia ” Copii, azi dati un test neanunțat ”=)))))
      Mulțumesc mult pentru urare. Mult succes și ție mâine!:X O să fie totul foarte bine, ai să vezi.:):*

      O seară frumoasă, în continuare!

  3. ….Mult succes si tie, Silvia, si un an liceal de vis !…
    Acestea sant timpuri de care o sa-ti amintesti mereu cu drag !…
    unul dintre regretele mele in viata a fost si acesta ca nu am avut colegi de scoala, liceu..etc 😦

    • Mulțumesc, Ninu!
      Da, sunt conștientă că am să-mi amintesc mereu de clipele astea. 🙂 O să fie frumos, sunt sigură.
      Sunt pregătită pentru orice ar urma:)
      O zi minunată în continuare! Și mulțumesc pentru comentariu!:*

Lasă un răspuns

