El Nino – Am Auzit

Bună, dragii mei!

Da, astăzi am sărit peste „Miercurea fără cuvinte”. De ce? Nici eu nu știu. Am făcut o mulțime de poze, dar nu am avut starea necesară azi. Fără motiv.

Totuși, mi-am zis să postez ceva. Pe blogul lui Bibicrau am găsit următoarea melodie.

Nu știu ce credeți voi, probabil vi se pare ciudat că postez o astfel de melodie. (Nu e genul meu, huh?) De fapt, eu ascult orice gen de muzică(excepție făcând manelele și populara – la petreceri sunt condamnată:D). E adevărat că le iubesc pe cele lente, în engleză, sau fără versuri-vioară, pian, chitară – dar asta nu înseamnă că nu pot asculta orice:D

Eu sper să vă placă. Versurile, cel puțin, sunt extraordinare..

Smiling Miss vă salută, dragii mei prieteni! O seară liniștită!

8 gânduri despre &8222;El Nino – Am Auzit&8221;

      • eu ma invart in lumea asta (daca pot spune asa)adica ascult DOAR hip-hop si sunt multi artisti nedescoperiti care au un cuvant de spus dar nu sunt promovati.A fost o placere sa ma uit pe blogul tau
        P.S poti sa-l vizitezi si pe al meu(nu e cine stie ce)
        O seara frumoasa

Lasă un răspuns

