Am realizat + Backstreet Boys – I Want It That way

Salut, salut!

Vă mărturisesc sincer că astăzi am făcut o constatare, pe care, în urmă cu ceva vreme, așa fi integrat-o în sfera bizarului.

Citeam dintr-o carte, absorbită de conținut(căci vara asta eu citesc/„nu dorm”), când am realizat că este 1 septembrie, prima zi a lunii. Și apoi am zis, în sinea mea: „E bine că mai am 9 zile să tot citesc.”

Ulterior, mi-am dat seama că era minunat ce gândisem, datorită faptului că am simțit că mai aveam timpul și libertatea vacanței.

După m-am uitat în calendar și am constatat că mai era o săptămână și două zile. Ceea ce poate nu înțelegeți voi este că aceeași persoană, aici de față, în anul precedent, aflându-se într-o situație similară – apropierea școlii- era în culmea disperării și se întreba unde au au fugit zilele.

Și acum, prin acești oameni minunați – autorii cărților – cred că m-am eliberat de robia ceasului.

Dacă asta înseamnă maturizare, îmi place. Dacă e de la cultură, mai vreau, iar dacă e de la timp, eu strig: „Nu sta! că te prind eu din urmă! Am picioare bune, putem alerga împreună”.â

P.s: Ideea aceasta a fost scrisă înainte de a afla că începem școala pe 17:D. Acum e și mai mult timp de citit.

Și o melodie veche, dar printre preferatele mele. Băieții ăștia sunt foarte tari!

Numai bine!

9 gânduri despre &8222;Am realizat + Backstreet Boys – I Want It That way&8221;

  1. Toti copii de pe strada mea care sant veniti la bunici sant fericiti, tipa pe strada inca si acum si e aproape 1 noaptea :)))) credeau ca trebuie sa plece acasa si acum au aflat ca mai au o saptamana de vacanta :)))

Lasă un răspuns

