No no no

Bună, dragi prieteni!

Da, știu că am tras chiulul zilele astea. Am avut niște probleme – nu are rost să menționez aici. Până la urmă, totul e parțial bine, însă am starea aceea în care aș spune „nu”(nu-mi place, nu vreau, nu-mi convine, etc) în orice situație.

Pentru a încheia într-un mod cât mai banal, dar și amuzant cu putință, v-am pregătit un filmuleț de pe youtube în care o fetiță, se pare, se confruntă cu aceleași probleme ca ale mele. Doar că ea e scumpă și adorabilă(și toate cuvintele bune). 30 de secunde de drăgălășenie:D – deși eu am dat de mai multe ori replay și după.

„Is there anything you like?

No no!=))”

Vă îmbrățișez! Să ne auzim cu bine!

P.s: Fetelor, nu uitați vă rog, mai sunt 2 zile până se sfârșește concursul organizat de mine și de mama mea. Ar fi o mare bucurie pentru mine dacă ați participa într-un număr cât mai mare. Click aici.

5 gânduri despre &8222;No no no&8221;

    • De bebeluș am dat întâmplător pe youtube și m-a amuzat teribil. 🙂
      Da, mă simt mai bine acum. Sper să-mi reiau scrisul cât de curând posibil. Mă bucur că mi-ai lăsat toate aceste comentarii. Ele mă încurajează mult.
      O seară minunată și ție, Mrs. Nobody!:)

Lasă un răspuns

