Miercurea fără cuvinte – „…And all will remain in dark”

Bună, prietenii mei!

Din cauza zilei de azi am ales poza aceasta, deși știu că am mai tratat fotografii cu apusuri. Asta am simțit, asta am și postat.

Și dacă tot ați poposit la mine pe blog, ce ar fi să ascultați și această piesă – „Space Bound”, interpretată în original de Eminem, dar de data asta, cântată de chitară acustică și fără versuri. O rugăminte am, dacă-mi ascultați sfatul de a da play video-ului, ascultați cu mare atenție până la ultima secundă a sa. La sfârșit este ceva la care nu m-am așteptat. Și, cea mai mare rugaminte, NU dați direct la sfârșit pentru a vedea despre ce e vorba. Mulțumesc anticipat.

Pentru a vedea și alți oameni minunați care iubesc fotografia, rog pe fiecare să nu uite că totul a început la Carmen.

Ca de obicei, vă doresc tot binele din lume! Și o miercuri minunată!

35 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „…And all will remain in dark”&8221;

    • Mulțumesc, Adriana. Asta înseamnă că ai sentimente și-ți place frumosul. Nu pot spune același lucru despre vecinii mei, care nu cred că au aceeași părere ca și a mea.
      Eu observ, descriu, imortalizez. Asta-mi place cel mai mult.
      Mă bucur că și tu vezi cât de importante sunt detaliile în viață..

      Tot binele din lume!

    • Da, dragă Anastasia, apusul se strecoară printre blocuri și-mi face și mie o vizită fugară, dar mereu mă uit și mă las încântată de priveliște.
      Mulțumesc pentru comentariu.
      O zi minunată îți doresc și eu! Numai bine!

    • Ha ha…am devenit căutătoare de apusuri, dar, vorba lui Marin Sorescu:
      „Întâi o pată roșie,/Foc concentric, ceva cu gurgui./Apus nr 21 nu seamănă cu apus nr 20,/ Nici cu apus nr 30001./ Câte am văzut la viața noastră../Și-am ascultat atâtea apusuri../”

      O zi de miercuri cât mai frumoasă!

      • Singurul lucru greşit de aici e modul cum ai scris cuvîntul „deopotrivă” (dacă nu cumva au mai „meşterit” la el dragii de academicieni, între timp). În rest… totul e aşa cum e. 😎 Adică funny şi – dacă te gîndeşti mai profund – chiar şi cu subînţeles. 🙄

        Ceea ce nu răpeşte nimic din magia apusului, bineînţeles…

      • Scuză-mi intervenția, probabil trebuia să stau locului.
        Legat de „deopotrivă”, nu m-am născut învățată, dar învăț repede. Și accept greșelile, deci mulțumesc.

        Mi s-a părut totuși că remarca ta la adresa ei, fie ea și într-o manieră amuzantă, nu se potrivea, în primul rând cu ce am postat eu și, în al doilea rând, mi s-a părut un micuț comentariu fără rost având în vedere că ea își spusese sentimentele sincere pe care le avea în acel moment. Se pare că m-am înșelat, dar măcar am vrut să știi ce am crezut, din moment ce am intrat în discuții.

        De obicei, prefer să tac, dar acum am fost de altă părere pentru că mi-am adunat cititorii cu greu și nu vreau ca nimeni, la mine pe blog, să se simtă stânjenit în vreun fel.
        Deci, dacă am greșit, îmi cer scuze. Nu am nici o intenție de ceartă. Și cred(sper) că nici tu nu ai.
        O seară frumoasă!

      • Nu mai fi aşa de sperioasă, draga mea. 🙂 Sîntem oameni mari de-acuma (nu-i aşa? 😉 ), ne descurcăm cu cuvintele. Mai rîdem, mai glumim, mai visăm, mai… de toate, aşa, că de-aia ni-i dat darul vorbirii. Şi chiar dacă nu întotdeauna „picăm” pe subiect, cine ştie ce poate înflori dintr-un „off-topic”. 😉 Doar nu punem şablonul ca la examenul auto. 🙄
        Hai, inspiră adînc, expiră, trage şi-o înjurătură scurtă (în gînd, să nu te audă de alături 😀 ) şi nu te mai gîndi la de-alea rele – aici sîntem cu toţii prieteni. 😉

        O seară frumoasă tuturor! 😎

      • Tocmai că sperioasă nu-s deloc…nu mi-e frică decât de Dumnezeu din câte știu. De asta ți-am și spus în față ce credeam. Poți să faci orice off topic vrei, vorba ta, doar nu-i un tipar anume pentru care să discutăm. O rugăminte doar, fără insulte. Dacă-s glume, fă-le bune.:))) Ok?:))
        P.s: să știi că am simțul umorului, dacă ai fi crezut pentru vreo clipă că nu aș avea.

      • OK. Da’ să ştii că nu-i vina mea dacă „Harry Potter” e un film atît de slab încît replica mea voit amuzantă a fost percepută ca o insultă. 😈

    • Ca de fiecare dată, dragă mea Carmen, îmi face mare plăcere să-ți aud comentariul. Mulțumesc.
      Același efect a avut filmarea și la mine.
      O zi de miercuri frumoasă, așa ca tine, așa ca „jocul” ăsta de miercuri pe care l-ai inventat! Numai bine!

  1. Din nou,reusesti sa impresionezi cu fotografiile tale minunate! :X O sa vreau sa vi si la mine sa fotografiem si de aici apusul! 8-> 😡 .. Cat despre video:fara cuvinte! :*:*

    • Eu consider că viața pentru asta e frumoasă, datorită acestor detalii minuscule – precum apusul, răsăritul, adierea vântului, prospețimea aerului, etc.
      Mă bucur mult că melodia aceasta impresionantă nu mi-a plăcut numai mie și că sunt mulți care pot vedea talentul și arta…
      O seară frumoasă!

Lasă un răspuns

