Miercurea fără cuvinte – „18”

Bună, dragii mei!

Miercurea aceasta este (mult) mai specială pentru mine decât cele de până acum. Demult…într-o zi frumoasă ca asta, s-a întâmplat un lucru important. Ei bine, nu chiar așa demult, ci mai exact, acum 18 ani…m-am născut eu. Nu știu dacă a fost bine, dacă a fost rău, dacă a trebuit, sau nu. Cert este că de atunci, viața mea a început să se formeze. De pe 08.08.1994, am început să exist.

M-am gândit că nimic nu era mai semnificativ (pe lângă tort – dar nu-l am în momentul acesta),  decât rochia pe care o voi purta chiar azi. Deci, aceasta este:

Vă doresc o miercuri minunată!!!

P.s: Nu uitați să vă înscrieți la concursul organizat de mine aici. Înseamnă foarte mult pentru mine.

71 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „18”&8221;

  1. La muuuulti ,multi ani ,iubito !!
    Sa fii sanatoasa,iubita,fericita si fie ca toate visurile sa ti se implineasca ! :***
    Esti o prietena minunata :X ,apropo :***

  2. Hai să-ţi spun eu ce e cel mai important, în momentele importante ale vieţii: nu e tortul, nu e rochia, nu e meniul serii, nu e culoarea şerveţelelor. Sînt oamenii care-ţi sînt alături cu adevărat, cei cărora nu le pasă nici de culoarea feţei de masă, nici de anul de fabricaţie al vinului, nici de fabricantul rochiei. Sînt cei care te îmbrăţişează sincer şi care te-ar iubi şi aprecia în absolut orice condiţii. Sînt prietenii adevăraţi pe care poţi conta la orice oră din zi sau din noapte. Sînt cei care, după ce petrecerea se va fi sfîrşit, vor rămîne alături de tine pentru a te ajuta să faci curat.

    Prea multă filozofie pentru o zi care abia va să înceapă. Mă reculeg şi-ţi doresc o viaţă minunată, plină de bucurii, de învăţăminte şi experienţe pozitive care să te modeleze în spiritul bunătăţii şi care să-ţi ofere cele mai frumoase şi spectaculoase trăiri posibile.

    LA MULŢI ANI! 🙂

  3. La mulţi ani!
    18 este o vârstă frumoasă, cred eu, nu pentru că poţi să votezi sau pentru că îţi sunt oferite anumite drepturi, pe lângă responsabilităţile care vin, ci pentru că poţi să te simţi în sfârşit capabil, să capeţi o parte din independenţa dorită şi să fii exact cum vrei să fii…cred (mai am şi eu 2 anişori, dar nu mă prea grăbesc).
    Spune-mi tu. Cum e să fii major?
    Cât despre tradiţionala „petrecere de majorat”, e un party la care îţi permiţi să nu gândeşti prea mult:*

    Să ai o viaţă plină de zâmbete!

    • Ca de obicei, cuvinte frumoase-ți alegi mereu. Mulțumesc pentru simplul fapt că te-ai gândit la mine.
      Neah..nu-i mare lucru:)). Totul e la fel, tot viața aia e, doar că am mai crescut cu un an. 😀
      Petrecerea de majorat a fost super, ce-i drept:D:X. Nu am avut mulți prieteni, dar am avut doar oameni de calitate cu mine. Și m-am simțit enorm de bine. Am fost în culmea fericirii când, a doua zi, au luat toți legătura cu mine și m-au anunțat că a fost o petrecere reușită. Asta a însemnat foarte mult pentru mine.

      O viață plină numai de zâmbete, bucurii și clipe frumoase îți doresc și eu!:*

      • Un lucru pe care îl urăsc din toată inima sunt petrecerile acelea în care eşti înconjurat de necunoscuţi care se află acolo din „obligaţie”. De obicei nunţile arată aşa. Mă bucur pentru tine pentru că ai fost înconjurată doar de prieteni, puţini da’ buni.:) Ce e prea mult strică.
        De anul ăsta să o ţii doar în petreceri, înconjurată de cei dragi!:*

  4. la multi ani… frumosi… tot mai frumosi… ca zambetul tau primar, care imparte fericire…
    sa zambesti mereu… si pentru asta ,mereu sa fie o motivatie de calitate inalta…
    (vreau si eu tort)

  5. La multi ani si aici (cu intarziere) sa fi fericita,scumpa mea si DA,petrecerea a fost una de neuitat ma bucur ca am fost alaturi de tine si la cei 18 anisori care”nu-s nici grei,nu-s nici usori..” dar,oarecum sunt”frumosi” .Rochia=absoult superba,tortul=super gustos,superb si racoros de fapt totul a fost deosebit de fascinant sa ne traiesti draga mea ani multiiiiiiiiiii de acum incolo! te pup dulce,dulce si te iubesc multt! ;x

    • Și eu te iubesc, draga mea! Mulțumesc mult că mi-ați fost alături, voi prietenii adevărați. M-am distrat de minune cu voi.
      Vă mulțumesc, tuturor!
      O seară frumoasă îți doresc, scumpo!:*:*:*:*

Lasă un răspuns

