Liebster blog award

Bună, dragilor!

Vă spun sincer că nu am știut inițial ce înseamnă „Liebster”, dar am căutat și am aflat. După, mi-a părut rău că nu mi-am dai seama mai devreme. Fac germană de doi ani și cu siguranță știam că „ich liebe dich” înseamnă „te iubesc”, dar nu am făcut legătura. Deci ar fi premiul pentru „un blog îndrăgit”, sau „iubit”.

Am primit acest premiu de la fetele de la From Dawn to Dusk(Emy și Morwen) și de la Giddusadik(de pe InaBookshefl). Vă mulțumesc enorm, scumpelor! Sunt onorată:*

Regulile sunt următoarele:

1. Postează imaginea Liebster Blog Award

2. Spune 11 lucruri despre tine

3. Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat și formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

4. Nominalizează 11 persoane (+ link) care să realizeze acest tag

5.  Mergi pe pagina lor și anunță-i

6. Nu da tag-ul înapoi!

 1.Imaginea

 2.Scrie 11 lucruri despre tine:

1. Când văd pe stradă un animal de companie mic, indiferent de starea mea, zâmbesc întotdeauna. (La fel se întâmplă și cu copiii mici).

2. Știu să desenez. De obicei, schițe – doar dacă mă uit la ceva, atunci îl pot desena. Am câteva schițe pe acasă, iar pe unele le-am făcut cadou.(nesemnificativ, nu?)

3. Sunt timidă(uneori și retrasă). Nu-mi place lauda, prefer ca acele calități pe care le-aș avea să fie descoperite.

4. Sunt o romantică incurabilă. Iubesc filmele de dragoste, happy end-urile, florile, îmbrățișările și cuvintele spuse din suflet. Dragostea e cel mai frumos sentiment pe care-l poate simți un om.

5. Ador să citesc. Ar fi de adăugat faptul că nu pot citi decât în liniște – îmi este imposibil dacă vorbește cineva lângă mine.

6. Mă descarc scriind și-mi place să descriu lucrurile pe care nu oricine le-ar vedea. Cu cât mai nesemnificative, cu atât mai importante.

7. De mic copil, am o teamă teribilă de înec și apă adâncă.

8. În playlistul meu se găsesc, în cea mai mare proporție, melodii lente în engleză sau franceză. Mai ascult și piese fără versuri(chitară, pian, vioară, etc). Vioara mă liniștește teribil de mult.

9. Nu-mi place să mă machez tot timpul(pentru că asta ar fi o obsesie)..doar uneori (decât la petreceri- și nici atunci foarte mult). Nu, nu am descoperit tușul la 11-12 ani, cum e acum..

10.  Nu suport ideile preconcepute, minciuna și înfumurarea(bine, nici manelele). Răutatea oamenilor mă dezgustă.

11. Sunt sensibilă(uneori, prea).

3. Intrebările lui Emy și Morwen și răspunsurile mele:

1.Care e starea cel mai des întalnită în comportamentul tău ?

R: Contemplarea.

2.Crezi în apocalipsa zombie? Dacă da, cum crezi că va fi? XD

R: Da, cred în apocalipsă, sau sfârșitul lumii. Nu cred că va fi ceva cu zombie :)) Dar nu am nici o idee cum va fi…probabil urât.

3.Ai vrea să schimbi ceva la viata ta? Ce anume?

R: Când eram mai mică vroiam, acum nu. Știu că Dumnezeu ne-a dat fiecăruia ceea ce trebuie. (Și dacă aș îndrăzni să-mi doresc schimbare, aș insulta milioanele de persoane care au probleme cu adevărat în lumea asta).

4.Dacă ai fi într-un univers paralel cum crezi că ar fi viaţa ta (p.s. într-un univers paralel totul este invers)

R: Ce întrebări dificile:)). Dacă zici că e invers, atunci probabil aș fi o persoană căreia nu-i pasă de nimeni.

5.Crezi în reîncarnare? 😀

R: Sincer, nu. În schimb, cred în viața de după.

6.Care este filmul tău preferat şi de ce? :3

R: „A walk to remember” va rămâne filmul meu preferat. E singurul film pe care l-am văzut de foarte multe ori și de fiecare dată(fără excepții) am plâns..

7.Daca ai putea să citești mințile celor din jurul tău,care ar fi prima victima?

R: Cu siguranță diriginta mea(și cea mai severă profesoară de română din școală). Mi-ar plăcea mult să aflu ce gândește(despre mine).

8.Dacă ai putea să omori pe oricine fără să fi prins/ă, pe cine ai vrea să omori? XD

R: Nu aș omorî pe nimeni. Noi oamenii, nu avem dreptul să luăm viața nimănui, indiferent ce a făcut.

9.Îți place numele tău ?

R: Pentru necunoscători, mă mai cheamă și Alexandra. „Silvia” îmi place mai mult, totuși. E mai special.

10.Care este melodia care te descrie cel mai bine?

Gary Jules – Mad World

11.Daca ai fi președintele României pentru o zi,care ar fi prima cea mai nebună regula pe care ai aplica-o?-fără consecințe,de data asta :)) !

Nu e o regulă, dar e o dorință: dacă aș fi președinte pentru o zi, mi-ar plăcea să dau mâna cu toți președinții lumii – în capitalele țărilor lor. Astfel aș vizita mult și aș cunoaște niște personalități importante).

Întrebări de la Giddusadik și răspunsurile mele:

1. Care e culoarea ta preferată?

R: Maro sau albastru(nu mă pot hotărî).

2. Fructul preferat?

R: Nectarile și banane.
3. Ce hobby-uri ai?

R: Scriu ceea ce simt, desenez, îmi place să fac fotografii și să citesc.
4. Care e ultima carte citită și ce părere ai despre ea?

R: Ultima a fost „Trandafirul Alb” de Constantin Chiriță. A fost una din cele mai bune. Un roman polițist adevărat! Recomand oricui.
5. Ce vrei să devii? Sau dacă ești deja „în devenire”, ce studiezi/lucrezi?

Cred că vreau să devin învățătoare sau avocat. Sau nu știu.

6. Crezi că prima impresie contează atât de mult?

R: Nu într-atât încât să nu vezi și a 2a impresie.
7. Descrie-te în 3 cuvinte.

R:Ambițioasă, sensibilă, vorbăreață.
8. Unde ai vrea să trăiești?

R:În Constanța(dacă e la noi în țară) și în Anglia sau Franța(dacă te referi „abroad”)
9. Fructul preferat?

R: Am mai răspuns o dată la întrebarea asta:))
10. Ce culoare au ochii tăi?

R: Verzi( fără vrăjeala aia cu „niciodată să nu-i crezi”) :))
11. Pantofi cu toc sau teniși?

R: Teniși în viața de zi cu zi, și totdeauna pantofi cu toc la ocazii.

 Cele 11 întrebări ale mele:

1. Din punctul tău de vedere, care e cel mai mare defect pe care-l poate avea un om?

2. Dacă ar trebui, ți-ai da viața pentru persoana iubită?

3. Crezi în noroc/ghinion? De ce?

4. Dacă ai fi în pielea persoanei de sex opus pentru o zi, ce ai dori prima dată să cunoști?

5. În viață sunt mai multe momente nefericite decât fericite? Motivează răspunsul:D.

6. Te liniștește ploaia? Dacă nu, care e lucrul ce poate face asta?

7. Atunci când explodezi de furie, cum reacționezi? Descrie pe cât posibil.

8. Crezi în existența sufletului pereche?

9. Dacă ai avea puterea să-ți afli viitorul, ai dori să-l cunoști?

10. Care e cel mai greu lucru pe care l-ai făcut vreodată? (sau măcar unul dintre ele).

11. Dacă timpul ar slujitorul tău, ce poruncă i-ai da?

Nominalizații mei:

Didii, Gandește limpede! , Onca, Andreotti(Norișor), Cristina Ioana Florea, Idei și Idei, Shockchat, Just NamesLaFemme, Lady

O zi minunată!

16 gânduri despre &8222;Liebster blog award&8221;

    • Ooo:X Mulțumesc, draga mea. E o onoare pentru mine să răspund la întrebările voastre inteligente:D.

      O seară minunată!
      (App, foarte tare că ai lăsau tocmai tu prima comentariu – tu, cea care mi-ai dat leapșa):D

  1. Dacă aş fi diriginta ta, te-aş alerga cu pliciul de muşte fiindcă te grăbeşti şi nu verifici ceea ce ai scris, înainte de a publica! 😀 Was ist es „Liebseter” ?” Dafür, lieb’ ich dich nicht mehr. 😛

    Dacă nu eram idiot, te nominalizam şi eu de ieri. Dar poate e mai bine aşa, că întrebările mele sînt cam… ciudăţele. 🙄

    Cine a zis că într-un univers paralel, lucrurile ar fi invers? Of, copii…

    • Scuze, nu a fost intenția mea…dar aici am un net de foarte, foarte (foarte) proastă calitate…și mi-a luat un timp destul de mare ca sa pot posta și așa…
      (Și diriginta mea e de română, nu are legătura cu germana).
      Iar întrebarea cu universul paralel nu e vina mea:)).

      O zi frumoasă îți doresc!:D

  2. Într-o zi vei afla că toate sînt legate între ele… Dar cum deja e seară, încă mai ai timp să colinzi printre incertitudini. 😉

    O seară cît mai plăcută, ţie şi domnişoarei un pic paralelă cu universurile paralele. 😀

  3. Copilul meu frumos!!! erau de așteptat răspunsurile! îmi place să te cunosc mai bine!
    Mulțumesc pentru leapșă…e a șasea…oare trebuie să răspund la 11 întrebări X 6 lepșe??? Oh, doamne! Mă apucă stabilizarea!:)

Lasă un răspuns

