Monolog

Nu am inspirație decât la geam. Mi-e imposibil să gândesc între patru pereți(galbeni, în cazul meu). Afară, în schimb, e libertate. În noaptea asta, vântul șuieră cum nu a mai făcut-o până acum. Mi-e puțin teamă(nu am cum să neg), dar presupun că totul va fi bine.

Să revin totuși la peisaj. Nu-i decât o singură stea pe cer, iar ceea sclipește atât de tare încât mi-e frică să nu se ardă și să se stingă, iar totul să rămână în întuneric, inclusiv eu.

De la intensitatea vântului(care crește semnificativ), salciile din fața mea sunt doar niște rochii vaporoase și până în pământ pentru fete. Îmi și închipui ce elegante și comode, totodată, ar fi pentru tinerele domnișoare într-un peisaj de vară autentic.

E uimitor câte pot fi evidențiate, deși descrierea vizează același loc – spatele blocului meu. Dacă simți, dacă închizi ochii și „inspiri” schimbarea, ai să vezi că e diferit. Nimic din această lume nu poate fi la fel.

De la curent, perdeaua albă unui vecin se înfoaie în față și-napoi, dând impresia unei stafii pregătit să atace sau să sperie în întuneric.

Oare rădăcinile copacilor simt când, la suprafață, tulpinilor li  se întâmplă ceva? Gândesc și eu așa. Inima mea simte când vine o furtună(și tot în interior e, practic), deci și rădăcinile ar trebui să se alăture acestei categorii.

Prin urmare, orice vietate/bucățică din ea detectează simțul, mirosul, atingerea unei furtuni. Va veni, cu siguranță! E doar o chestiune de timp.

Oare peisajele descrise mai devreme sunt cumva sentimentele mele? Oare?

 

P.S: Postarea este făcută în noaptea în care trebuia să plec(la mare), deci asta poate explică starea mea de nervozitate și incoerența cu care probabil am scris.

O zi minunată, dragii mei! Aveți grijă de voi!

13 gânduri despre &8222;Monolog&8221;

  1. Frumoase constatări şi asemănări.
    Copacii sunt vii, sunt aproape ca nişte fiinţe neînţelese. Eu cred că simt, aşa cum simt razele soarelui şi frunzele capătă o culoare mai sănătoasă.
    Nervozitate şi incoerenţă? Nu mi se pare. Doar contemplare şi o oarecare teama.

  2. Contemplare, emoţia pentru călătoria ce va urma, toate sunt sesizabile în post-ul tău. Sper să te simţi bine la mare, să prinzi vreme bună şi să scrii la fel de frumos când te vei întoarce 🙂

    • Mulțumesc mult pentru comentariu. Deocamdată am prin o mică răceală la mare – apa a fost prea rece, iar eu prea nerăbdătoare, dar cu mici pastiluțe, sunt pe drumul cel bun:D.
      O să-mi iau o foaie și un pix și am să încerc să scriu și pe plajă, că tare e frumos…Îmi merge net-ul destul de greu că am modem-ul, dar încerc să mă descurc cum pot.

      O zi cât mai frumoasă în continuare!

      • Eu sunt la munte, dar am păţit acelaşi lucru – m-am îmbolnăvit în concediu. Acum sunt ceva mai bine, dar am fost cobză o săptămână. Sper să îţi treacă cât mai repede şi să te poţi bucura de mare. A fost visul meu să ajung la mare, dar anul ăsta a ieşit din calcul 🙂 Poate la anul 🙂 Sănătate multă,

      • Tare mi-a fost ciudă că sunt așa bolnăvicioasă, dar asta este. Mulțumesc mult pentru urare. Același lucru ți-l doresc și eu ție. Numai bine!

  3. N-ai tu ani de cînd n-am mai fost eu la mare! 😆 Aşa că pune mîna, fă-te bine urgent şi distrează-te un pic şi pentru mine. 😉 Cu toţii aşteptăm să revii, cu nisip în sandale şi briza mării în păr… şi bineînţeles, cu poveşti de tinereţe exuberantă. 😎

    • Mulțumesc, draga mea. :*
      Am mai primit un premiu din acesta de la fetele de la From down to dusk, dar promit că le voi face pe amândouă:D..împreună. O să fie super, zic eu:D

      Din păcate nu am net bun să o fac acum…dar pe 1-2 august, promit că da.
      O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

