Anunț

Bună, dragii mei!

Da, știu că nu am mai postat de mult. Nu, nu am de gând să postez doar „Miercurea fără cuvinte”.(Dacă astea erau întrebările voastre). Doar că am fost destul de ocupată. Am citit mult, mai exact. Și nu am putut avea un subiect, atâta timp cât cei din cartea făceau subiecte grozave.

Și mai am o veste. În noaptea aceasta(la 3) mă voi îmbarca în trenul pentru mare. Mama are o mătușă în Constanța(asta înseamnă că e și mătușa mea, nu?:D), iar ea a fost într-atât de amabilă încât, de când eram în clasa a II a, ne primește la dânsa în fiecare vară(Iar acum am terminat a XIa – deci e uimitor de drăguță). O să stau până la sfârșitul lunii, poate până pe 1-2 august. Nu știu încă singur.

Și ar mai fi o veste. Datorită unui miracol pe care nu-l credeam posibil, tata mi-a luat acum jumătate de an un laptop. Și, mai mult, mi s-a dat permisiune să-l iau cu mine. Deci vestea este, de fapt, că nu o să renunț la scris. Sunt tare fericită din acest motiv și simt că o să am o tentativă de vacanță perfectă:D. Apoi pe 8 aug vine ziua mea..dar mai e până atunci.

Dragilor, cam atât pentru astăzi. Mă duc să-mi fac bagajele.Următoarea postare va fi din Constanța(orașul meu perfect), promit.

O zi răcoroasă vă doresc!(Aici, în Severin, parcă sunt 60 de grade – mă sufoc pur și simplu).

 

21 de gânduri despre &8222;Anunț&8221;

    • Mulțumesc pentru urare și sfaturi. Da, am de gând să am mare grijă de el. Am pățit-o cu un telefon de 3 mil jum pe care mi l-a luat tata de ziua mea anul trecut. L-am pierdut în taxi pe 31 octombrie și taximetristul a fost așa de amabil încât l-a și păstrat(deși am și vorbit ulterior cu el-ma mințea în față). Dacă o să fie persoane dubioase, nu am de gând nici să-l scot din geantă.:)
      Dacă am să găsesc ceva frumos(la scoici mă refer), am să-ți iau:D.

      O zi frumoasă în continuare!:*

      • Aoleu ! :(… Imi pare sincer rau de telefonul tau 😦
        Nenea care ma duce pe mine cu taxiul a umblat 3 zile cu o geanta
        cu 500 de euro in ea sa-i gaseasca proprietarul. Dusese mai multe persoane in aceea
        zi si cineva a uitat in masina o geanta cu niste haine si 500 euro…

        Abia dupa 3 zile l-a gasit, nenea nici nu stia de bani nimic ca fiica lui la plecarea din tara i-a facut geanta cadou si intre hainele cumparate pentru tatal ei a pus si banii ca sa-i gaseasca el mai tarziu 🙂

        PS. Vezi ca scoici vreau doar din acelea culese de tine de pe plaja ( asta ca sa fiu sigur ca ai inteles 😀 ce vreau )

      • Da, știu că mai există și oameni cu adevărat cinstiți. Nu mă îndoiam de asta. Doar că am avut ghinionul să-l întâlnesc pe cel nepotrivit…

        Da, am înțeles de prima dată că vrei de pe plajă – autentice:D. O să-mi facă plăcere să adun:)

  1. Iti doresc o vacanta excelenta draga mea ! >:D<
    Mereu mi-am dorit sa am pe cineva care locuieste in Constanta, dar, nu a fost sa fie ! Deci, esti o norocoasa !
    Te puuuup ! :*:*:*
    P.s. : Sa te prajeesti ! ;)) :***

    • Nici nu aș avea cum altfel. O să am un program bine stabilit. Și, dacă am zis că iau laptop-ul, nu înseamnă că nu pot trăi fără el. Pur și simplu îmi place că pot face aceleași activități plăcute chiar și acolo, de aceea îl iau.

      Mulțumesc mult pentru urare. Am să încerc să mă distrez pe cât posibil:X.
      O zi răcoroasă în continuare!

  2. Te avertizez că urmează un val uriaş de egoism: mă bucur că nu ai mai postat pentru că eu nu am mai putut să intru pe blog de ceva timp. Înseamnă că nu am pierdut prea mult.:)
    Să ai o vacanţă cât de frumoasă!:*

Lasă un răspuns

