Miercurea fără cuvinte – „Lucrușoare croșetate din suflet”

Bună, dragilor!

M-am gândit ca miercurea aceasta să fie puțin mai diferită, așa că am vrut să postez câteva accesorii croșetate de mama mea. Poate că nu întâmplător vă spun asta, pentru că luna viitoare, după ziua mea(8 aug), am să organizez pe blogul mamei mele(în care tot eu sunt administrator) un giveaway, concurs, sau spuneți-i cum vreți. Am să mai revin cu avertizări și pe blogul acesta. Deocamdată am vrut doar să vă faceți o idee. Prin urmare, sper să vă placă.

Mai multe lucrușoare croșetate din suflet găsiți aici. (sau dând click pe poza de pe bara din dreapta în care scrie „Bijuterii croșetate”).

Și mai multă miercuri fără cuvinte găsiți la Carmen.

O zi de miercuri minunată!

38 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „Lucrușoare croșetate din suflet”&8221;

    • Mulțumim, Geanina.
      Ne bucurăm(eu și mama) să auzim că vă plac lucrușoarele noastre. Poate în august o să vrei să participi și la concursul pe care-l voi organiza acolo pe blog.

      O zi frumoasă!

    • Mulțumesc, dragă Pandhoraa.
      Acolo, de fapt, sunt 2 obiecte: O bentiță și o brățară, un set. Am încercat să fac pozele în așa fel încât să vă puteți da seama de prinderile lor, probabil de aceea am derutat puțin. Dar, dacă stau bine să mă gândesc, ai dreptate. Există și posibilitatea aceasta, depinde numai de imaginația fiecăruia. Acolo sunt 2 piese, dar merge și una.

      Îți mulțumesc pentru vizita de pe blog. O seară frumoasă în continuare!

  1. Sunt sigur că te-a învîţat şi pe tine să faci câte ceva. Tare faine mai sunt. Îmi amintesc de anii copilăriei, când o vedeam pe mama cum croşeta, în vreme ce noi, copiii, ne jucam pe lângă dânsa.
    Noapte bună! 🙂

    • Vara asta am în plan să mă învețe. Problema este că stau cam prost cu timpul și trebuie foarte multă muncă. Nu-ți iese din prima și trebuie mereu să reîncerci până se perfecționează mâna.
      E greu, dar totodată frumos.

      O noapte bună și ție, dragă Alex!

    • Mulțumim mult, draga mea Carmen.
      Mâinile de aur sunt totuși ale mamei mele, nu ale mele. Ea este responsabilă de ceea ce vezi mai sus, în postare, ea le-a croșetat.

      Happy WW! Și o seară liniștită!

  2. E multă muncă. Şi mama se pricepe. Am făcut şi eu când eram mai mică nişte haine pentru păpuşi şi a durat o iarnă întreagă să învăţ. Acum am uitat tot.
    Din superbele accesorii făcute de mama ta aş purta brăţara şi geanta. Cu cordeluţele nu mă împac în general, iar floarea…poate aş purta una în alb-roşu pe post de mărţişor.

Lasă un răspuns

