Holograf – Cât de departe

Bună, Bună! Ce mai faceți? Eu tocmai ce am venit de la țară și pentru asta sunt fericită. M-am gândit să postez melodia asta pe care o ador și pe care am tot amânat-o. Cel mai probabil ați ascultat-o până acum, dar eu am considerat să fie și ea aici la preferate.

Așadar, Holograf – „Cat de departe”:

Vă salut! O seară bună!

12 gânduri despre &8222;Holograf – Cât de departe&8221;

    • Merge bine, zic eu. Am terminat 3 cărți de când am vorbit ultima dată. Am găsit și citate, dar nu au fost suficient de frumoase cărțile încât să le recomand mai departe. Mai depinde și de gusturi. Pe blog trec numai cărțile de care știu că o să fie impresionat oricine.

      Acum momentan citesc „Lorelei”, de Ionel Teodoreanu și recitesc „Moromeții” de Marin Preda(de data aceasta varianta în engleză).

      Mulțumesc de întrebare. O zi frumoasă în continuare!

Lasă un răspuns

