Poezii de Al. Macedonski

Bună, tuturor!

Astăzi m-am gândit să vă împărtășesc dragostea și respectul meu față de poeziile lui Alexandru Macedonki. Pentru asta, aveți aici 2 poezii(una copiată în întregime, iar pentru cealaltă aveți linkul).

1) Rondelul meu

„Când am fost ură am fost mare,
Dar, astăzi, cu desăvârșire
Sunt mare, căci mă simt iubire,
Sunt mare, căci mă simt uitare.

Ești mare când n-ai îndurare,
Dar te ridici mai sus de fire
Când ți-este inima iubire,
Când ți-este sufletul iertare.

Știu: toate sunt o-ndurerare,
Prin viață trecem în neștire,
Dar mângâierea e-n iubire,
De-ar fi restriștea cât de mare,
Și înălțarea e-n iertare.”

 

2)Noaptea de decemvrie

O puteți accesa apăsând aici. Este o poezie cu mai multe strofe și am hotărât că e mai bine să vă redirecționez direct acolo. Să nu renunțați totuși să o citiți, pentru că este la fel de frumoasă ca și prima.

 

Acestea sunt preferatele mele, dar și celelalte sunt foarte frumoase. Dacă vă plac, puteți căuta și voi mai multe să citiți.

O zi frumoasă, dragilor!

 

Lasă un răspuns

