Filmul de vineri – „Shinobi”

Bună, dragii mei!

Pentru astăzi nu m-am putut abține să nu vă prezint filmul acesta. Este vorba despre o luptă între 2 clanuri puternice de ninja, Manjidani Koga și respectiv Tsubagakure Iga (da, știu că numele sunt ciudate, dar e japonez filmul). Cele 2 clanuri au fost rivale de 400 de ani în coace, dar acum s-a hotărât pacea. În acest context interesant, doi tineri importanți se îndrăgostesc, Oboro de la Iga și Gennesuke de la Koga. Totuși, sorții nu le sunt favorabili pentru că începe un nou război, iar, atunci când bunica lui Oboro(șefa de la Tsubakajure) și bunicul lui Gennesuke(șef de la Manjidani) se omoară reciproc, Oboro și Gennesuke sunt nevoiți să-și conducă fiecare echipa într-o ultimă bătălie hotărâtoare pentru clanul shinobi.

Este un film emoționant despre tradiția ce nu poate fi încălcată, despre arta ninja(o artă care pur și simplu m-a fascinat), despre curaj și, cel mai important, despre iubire.

Deznodământul este surprinzător și, cu toate că nu este poate cum îmi doream, au reușit să mă facă să conștientizez că un sacrificiu adevărat poate însemna viața și pacea oamenilor de mai departe.

Filmul acesta m-a emoționat foarte mult și va avea mereu un loc special în inima mea (mai ales că am o poză cu ei pe ecranul calculatorului și o ador pur și simplu).

Sper să vă fi convins să-l vedeți.

O zi frumoasă!

21 de gânduri despre &8222;Filmul de vineri – „Shinobi”&8221;

    • Chiar e frumos filmul, te asigur. Dacă ai probleme găsirea lui, mă anunți. Eu l-am luat de pe isohunt.com și l-am downladat cu torrent. E în japoneză și traducerea se face în engleză(sper să nu fie vreo problemă, ar fi mare păcat).
      Ce să zic, vizionare plăcută, dacă te-ai decis să te uiți la el! A, și să nu uiți să-mi faci bucuria să-mi spui cum ți s-a părut. 😀
      O seară frumoasă!

      • eu o sa-l i-au de pe filelist…se ia in cateva secunde 🙂
        cand o sa-l vad o sa iti zic daca am ramas impresionat sau nu..desi sunt cam greu de impresionat cand vine vorba de filme.
        seara placuta sa ai si tu!

      • E bine atunci.
        A, și nu trebuie să fi impresionat, trebuie doar să te facă să realizezi că nu ți-ai pierdut 2 ore din viața degeaba.
        Sper să aibă efectul acesta asupra ta.

    • Sinceră să fiu, da, îmi place tradiția și tot ce este legat de japonezi. Când am fost mai mică erau desenele acelea cu Naruto la Tv. Dintr-o întâmplare, am dat peste un site în care erau episoadele de la mama lor, ca să zic așa, și normal că depășeau cu mult Tv-ul. Îmi aduc aminte că-mi petreceam nopțile uitându-mă la ei fascinată și chiar învățasem câteva cuvine:)))

      Mă bucur că-ți place și ție. Se pare că din multe privințe ne asemănăm, lucru ce mă încântă tot mai mult.
      O seară minunată-ți doresc!

  1. Sincer, nu mi-au plăcut niciodată filmele în care joacă japonezi sau cele regizate de ei.
    Însă adevărul este că niciodata nu am acordat timp pentru o vizionare totală a acestui gen de film.
    Descrierea făcută de tine este interesantă și în același timp captivantă iar datorită acestui fapt va fi primul pe lista mea de filme care urmează să le vizitez.

    Dacă nu te deranjeză, un link către blog-ul meu: http://blogfordifferentpeople.wordpress.com/

  2. De mi-ar ajunge o vacanţă să văd atâtea filme, să citesc atâtea cărţi, să scriu şi pe blog, să o conving pe mama că, deşi stau cu ochii într-un ecran timp de 2 ore, învăţ ceva şi dintr-un film şi că merită să îţi distrugi puţin corpul pentru a hrăni sufletul!
    Dar trebuie să văd filmul ăsta! Şi o voi face cu siguranţă.

    • Ai mare dreptate. Și filmul te învață ceva. Într-adevăr, poți fi ghinionist și să vezi unul prost(acesta ar fi dezavantajul), dar presupun că asta se poate întâmpla și cu o carte. Eu sunt în căutare mereu de filme bune, pentru că am observat că și în filme pot găsi citate remarcabile și povești de viață minunate(ca în cel în al cărei postare comentăm noi acum).
      Mulțumesc pentru comentariu. O zi cât mai frumoasă!:*

  3. Konnichiwa, Silvia San! Genki desu ka? Namae wa Dragoş desu. Hajime mashite 🙂

    Dincolo de prezentări, sînt uimit şi totodată plăcut impresionat de faptul că eşti interesată de lucruri non-standard, care nu sînt sub nici o formă promovate în societatea românească.
    Eu personal am văzut cîteva filme japoneze şi vreau să spun că mi-au deschis orizonturile într-un fel pe care nu mi l-aş fi imaginat, dacă ar fi fost să mă uit numai la mizeriile americane unde mai nou cam totul e desen animat, chiar şi mimica aşa-zişilor actori care habar nu mai au ce înseamnă, de fapt, actoria.

    Ţi-aş putea recomanda „Azumi” (1 şi 2), „Inu to watashi no 10 no yakusoku” (10 promises to my dog) şi ar mai fi şi altele dar poate puţin cam „grele” pentru o persoană tînără. Nu ştiu dacă ai avea răbdare să urmăreşti un film fără nici un fel de dialog, vechi, alb-negru: „Hadaka no shima” (Naked island – nu te gîndi la prostii, nu e de-ăla). Iar unul realtiv mai nou, cu puternică tentă SF dar şi o interesantă poveste de dragoste, ar fi „Ritana” (Returner).

    Yoroshiku onegaishimasu! Mata atode aimashiyou! 😉

    • Uite că nici nu m-am gândit la faptul că aceste filme nu sunt promovate deloc în România. Așa este, din păcate.:(
      Am să încerc să mă uit la recomandările tale. Mi-ar face mare plăcere să le văd. „Shinobi” l-am văzut din întâmplare și am avut noroc – e cel mai frumos pe care l-am văzut. Dar e bine că mi-ai recomandat, pentru că știu sigur că sunt frumoase. 😀

      [Și nu știu așa de multă japoneză încât să pricep propoziții întregi:))] Am înțeles că la noi în oraș este o școală în care se predă japoneză. Din păcate, nu a mea.:(
      Mulțumesc pentru comentariu. O zi frumoasă!

      • Nu te pot lăsa „în ceaţă”, aşa că am să-ţi traduc ce-am zis – aşa se învaţă şi să ştii că şcoala cea mai bună e cea pe care ţi-o alegi singur(ă) din plăcere. Dacă eu, la bătrîneţile mele, am putut învăţa cîteva cuvinte şi expresii, ar trebui să fie suficient de uşor şi pentru tine care eşti tînără şi ai mult mai mult potenţial. 😉

        Aşadar, „konnichiwa” înseamnă „bună ziua”. „San” e o particulă care exprimă respect, ca „domnule”, „doamnă”, „domnişoară”. „Genki desu ka?” înseamnă „ce mai faci?” – puţin cam familiar faţă de formula respectuoasă precedentă, dar eu am obiceiul de a-i considera pe toţi prieteni pînă la proba contrarie aşa că se acceptă. 🙂

        „Namae wa desu” e formula de prezentare a numelui: „numele meu este „. „Hajime mashite” înseamnă „încîntat(ă) de cunoştinţă”.

        Iar la sfîrşitul unei întîlniri, „yoroshiku onegaishimasu” înseamnă „mi-a făcut plăcere să vă cunosc”, iar „mata atode aimashiyou” e echivalentul lui „see you later”, adică „ne mai vedem”. 🙂

        După cum vezi, nu-i greu, totul e să vrei (şi să ai şi puţin timp liber la dispoziţie). Un secret: „u” de obicei nu se pronunţă ca atare ci este ca o întărire a literei precedente. De exemplu „su” se pronunţă „sî”, „ku” se pronunţă „cî” şi aşa mai departe. 🙂

        Nu le-oi şti nici eu pe toate, dar dacă vreodată ai nevoie de ajutor într-un domeniu sau altul, nu ezita să apelezi. 😉

      • Mulțumesc:D. Tare frumos sună totul. („konnichiwa” și “San” știam ce înseamnă:D)
        Da, dacă voi avea nevoie, nu voi ezita să te întreb:D

Lasă un răspuns

