Miercurea fără cuvinte – „Poartă sper cer”

Bună, tuturor! Sper să vă placă fotografia mea de azi:).

Și mai multe se găsesc la Carmen!

O miercuri minunată!

25 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „Poartă sper cer”&8221;

    • „Dincolo”?…nu știe nimeni ce e. Nu putem cunoaște adevărul decât atunci când va veni vremea.
      Eu cred că cel mai bun lucru pe care-l putem face deocamdată este să lăsăm misterul acesta nedezlegat(așa cum spune Lucian Blaga în „Eu nu strivesc corola de minuni a lumii”). Dacă am știi toate tainele ascunse, atunci viața nu ar mai fi așa de frumoasă. Sunt sigură de asta.

      Îți mulțumesc pentru comentariu.
      O zi frumoasă!

    • Da, așa este. Să știi că această fotografie este făcută dimineața(la 7), când m-am trezit și, atunci când am văzut-o, m-am simțit imediat mai în siguranță.
      Bunătatea aceia s-a pogorât peste toți liniștindu-ne tare mult. Aceia a fost o zi frumoasă(îmi aduc aminte).

      Mulțumesc pentru comentariu.
      O miercuri minunată!

Lasă un răspuns

