Ziua 18.06.2012

Bună, tuturor!

Nu a fost nimic deosebit astăzi, dar totuși vreau să analizez bine.

Partea proastă: Am dormit 4 ore azi noapte pentru că nu mi-a fost somn și, normal, consecința a fost inevitabilă: oboseala. La școală, am făcut 1 oră(româna, mai exact) din 5 și, deși era prima oră, de la 8 la 9, a trebuit să rămânem la toate orele pentru că profesorii nu ne-au anunțat că nu vin. În mare parte a fost o zi irosită de școală. „Gașca” mea de fete s-a spart astăzi. F. e bolnavă și este posibil să fie internată în spital săptămâna asta, iar I. a fost de serviciu pe școală. Am rămas doar eu și C. . Dintre mediile care sunt încheiate, de unele sunt tare dezamăgită.

Partea bună: Am putut să dorm câteva ore și acum sunt puțin mai fresh. Am reușit săptămâna trecută să termin 2 cărți și sunt tare mândră de mine – chiar am început să citesc și ceea ce am prin casă. Am văzut săptămâna trecută 2 filme superbe(despre unul am să vorbesc la „ filmul de vineri”, așa că stați aproape) –  am fost surprinsă că mă mai poate impresiona ceva în materie de filme de dragoste, dar niciodată să nu spui „niciodată”. Nu am făcut ore, ceea ce, în altă conjunctură, m-ar fi bucurat tare mult, deci și asta e de bine. Rămase singure, eu și cu C am fost liniștite și nu au apărut evenimente neplăcute. Am reușit să mai vând chiar 2 articole(primul și al doilea) de pe blogul meu cu accesorii croșetate. A, și văd că mai am de așteptat să se mai aboneze 9 oameni și dau drumul concursului cu giveaway la care visez atât de mult. Unele medii încheiate chiar mă surprind – la unele am scăzut, la altele am crescut semnificativ.

Aceasta a fost ziua mea de până acum. Mai târziu am plan să ies pe la pădure și să mai citesc ceva.

Vouă cum v-a mers? Mai mult bine sau mai mult rău?

Vă doresc o zi minunată!

13 gânduri despre &8222;Ziua 18.06.2012&8221;

  1. Se pare ca ziua de ”18.06.2012” a fost o zi ghinionista pentru noi..sincer,imi dadura lacrimile cand ma regasii in postarea ta! 😦 sper,si vreau sa nu ajung la niciun spital X_X :-:D< :*

    • Chiar că a fost ghinionistă…
      Am încercat totuși să caut și partea bună – așa e viața, cu bune și cu rele.
      O să fie bine, ai să vezi. Atunci eram mai pesimistă, dar acum cred că se va rezolva, într-un final, de la sine.
      Oricum ar fi, noi suntem alături de tine. >:D<
      ”Am să trec și peste asta. Ce va fi, va fi!”(Voltaj, nu?)
      Te pup, dragă Florry.:*:*:*

  2. Esti o draguta! 😡 Mersi mult pentru incurajari :* >:D<
    Fiecaruia ii doresc sa aiba prietene ca ale mele! :X:X:X:X
    Va pup si va iubesc,in special pe tine,scumpa mea! :*:*:*:*

Lasă un răspuns

