Ziua 14.06.2012

Hello, people! Mi-a venit o idee pe care sper să reușesc să o pun în practică. Am înființat o nouă categorie, pe nume „Cu bune și cu rele”. Aici voi posta, atunci când voi simți nevoia, o întâmplare negativă care m-a supărat și, totodată, una pozitivă. Totul depinde de conținutul pe care-l voi avea în ziua respectivă. Astfel, cred că voi fi mai realistă, observând răutățile din lumea aceasta și, pe cealaltă parte, voi căuta ceva bun, care mi-a adus zâmbetul pe buze. În fiecare zi există ceva frumos și eu mă voi strădui să-l caut.

Prin urmare, acestea sunt cele 2 puncte de azi:

Cel mai trist lucru pe care l-am văzut azi a fost un bătrân care traversa strada… M-a emoționat tare mult. Era drept în fața mea pe trotuarul celălalt. Eu m-am uitat stânga-dreapta și am trecut, dar el mai stătea încă pe loc. Am ajuns destul de departe, când ceva m-a făcut să mă întorc să văd ce face. Era tot acolo.. M-am oprit și l-am urmărit până când a traversat… A fost unul din momentele acelea în care m-am simțit vinovată că fusesem mai tânără. Viața e nedreaptă.. Știu că toți o să trecem prin asta, dar pentru mine a fost greu să-l privesc. Știu cât de greu e să fii în vârstă, pentru că am avut și eu un bunic – tare mult se chinuia…

Cele frumoase au fost:  În ciuda stării mele de dimineață, a școlii, a aflării notei la teza de la română(care e 8 – deloc mulțumitor), a stresului de la ECDL(un fel de examen pe care-l plătesc – google it), am ajuns acasă, mai am puțin și termin o carte superbă, ascult o melodie genială, urmează să mănânc. A, și partea bună bună e că mai e o săptămână și termin școala, mai am încă 17 ani și toată viața înainte. :))

Vă îmbrățișez pe toți! Aștept comentariile voastre, dacă doriți, în aceeași manieră. Haideți să cautăm împreună bila neagră și cea albă a zilei!

Numai bine!

9 gânduri despre &8222;Ziua 14.06.2012&8221;

  1. Îmi place ideea ta. Mă face să gândesc limpede: să analizez productivitatea unei zile.
    Partea bună a zilei de astăzi: nu zâmbetele, ci adevăratele râsete şi chicoteli, prima oră de sport care chiar mi-a plăcut şi plăcerea vinovată de a încălca regulile.
    Partea rea a zilei de astăzi: se apropie finalul acestui an şcolar, iar eu simt din ce în ce mai mult că nu am făcut atât de multe pe cât puteam. Subiectivitatea mi-a făcut rău, iar de la anul îmi propun să fiu cât de obiectivă pot.
    Sunt egoistă. Eu mă gândesc numai la mine în timp ce tu te gândeşti la bătrânul acela şi la întâmplarea emoţionantă de pe trecerea de pietoni. Nu am fost miloasă azi, dar nu am avut nici pe cine să compătimesc.

    La cât mai multe categorii!

    • Sunt așa fericită să aud că-ți place noua mea idee. Am crezut că nu o să intereseze pe nimeni.

      Mă bucur să aud că te-ai distrat la oră. Râsul e cel mai sănătos sport. :))
      Iar, legat de partea proastă, am trecut și eu prin ea. Dar stai liniștită. Mereu e loc de mai bine. Și eu uneori regret că nu am dat tot ce puteam, dar atunci, în momentele acelea, e altfel. Poate a fost destul de greu și așa. Important este că ai încercat. Acum este foarte bine că vrei să te depășești, să duci o concurență cu tine. O să te ajute mult asta pe viitor.

      Nu știu dacă sunt miloasă sau nu. Știu doar că mă înduioșează copiii mici(de fapt, tot ce e în „miniatură”- cățeluși, pisicuțe, etc) și mă impresionează viața bătrânilor. Nici eu nu am idee de ce sunt așa.

      Îți mulțumesc mult pentru amabilitatea ta prin care mereu mă răsplătești cu un comentariu foarte frumos.

  2. Frumoasă ideea ta! E mare lucru să înveţi să priveşti viaţa în toată compexitatea ei, cu bune şi cu rele. Iar când ni se întâmplă ceva rău (căci sunt şi de-astea!), să nu uităm că primim în viaţă şi atâtea bune, pe care uneori uităm să le apreciem cu adevărat!

    Primul gând despre ziua de azi, o zi în care am fost nevoit să fac multe drumuri, a fost acesta: bila neagră: a fost o căldură îngrozitoare, de m-am topit ca o îngheţată uitată la soare! Bila albă… e că în sfârşit avem căldura pe care atâta am invocat-o astă iarnă, când erau acele geruri puternice! 🙂

    Numai bine îţi doresc!

    • Cazul tău cred că va fi valabil pentru toată vara. Și o să fie și mai rău, din păcate. Iarna ne-am văitat că e un frig de îngheață pietrele. Acum, ne văităm că e o căldură de topește înghețatele. Cine ne mai înțelege și pe noi, oamenii? :)))
      Mie una, îmi place vara, dar vremea de după ploaie:D…aceea e perfectă.
      Mulțumesc tare mult pentru comentariu.
      O zi frumoasă!

  3. No ofense, dar …te rog eu mult…corecteaza „Haide-ți ” cu forma corecta „haideti” caci imi zgarie ochiul drept greseala ta. Si pe cel stang. Zi-mi, te rog, ca ai scris asa din graba…nu pentru ca asa l-ai scrie de obicei… Ar fi pacat…caci ai ceva talent la scris si m-ar bucura sa nu descopar ca gramatica nu-i partea ta slaba…:(

    • Nu este nicio problemă.
      Într-adevăr, nu scriu așa tot timpul. A fost o perioadă în care poate nu-mi păsa cum scriu, poate. Bineînțeles că vremurile s-au schimbat acum.
      Mulțumesc pentru corectare. Sunt aici să mă descarc, dar și să învăț(din greșeli, dacă e cazul).
      Mulțumesc pentru vizita de pe blog și pentru complimentul că aș avea puțin talent.
      O noapte frumoasă!

Lasă un răspuns

