Sam Hart – Tomorrow We Will Fly

Bună!! Ce mai faceți? Eu învăț pentru o ultimă lucrare…la istorie. Afară deja a început să plouă. Abia mă abțin să nu sting lumina, să mă uit pe geam și să ascult ploaia. Minunată mai e, mai ales când toată ziua a fost caniculă.

În altă ordine de idei, ascult, ca de obicei, melodii lente pe care le iubesc. Vă propun „Sam Hart – Tomorrow We Will Fly”.

Pur și simplu ador cum zice „so, close your eyes”…mai ales primul.

Între timp, citesc la istorie și rezultatul este acesta: „politica externă a fost dictată de la Moscova imediat după Război…so close your eyesssss”:)))))

Vă salut! Numai bine!

13 gânduri despre &8222;Sam Hart – Tomorrow We Will Fly&8221;

  1. Sfatul meu pentru vineri este să înşiri pe foaie tot ceea ce ai învăţat – sunt convisă că te vei descurca. Poate dacă fredonezii îţi mai aduci aminte şi ceva date din lecţia de istorie.
    Duci lucrarea şi eşti liniştită…”so close your eyes”.
    Succes!

      • Am învăţat de la tine că un zâmbet este nepreţuit. For everything else there’s MasterCard.:))
        Lăsând gluma la o parte, mă bucur că te-ai gândit să iei în considerare sfatul meu.
        De asemenea, îţi urez o noapte frumoasă! :*

      • Mă bucur tare mult că am reușit să „învăț” pe cineva despre zâmbet.
        Îmi plac la nebunie comentariile tale. Ai un stil de a scrie pe care eu îl îndrăgesc :D:*

      • Mă faci să roşesc. Sunt sigură că nu sunt singura care ar lua notă mare la lecţia despre zâmbet. Ne amintim de „pictoriţa” care, atunci când viaţa e gri, umblă cu pensule şi acuarele pentru a da o pată de culoare şi cu un zămbet perfect – o rază de lumină.

      • Asta e datoria fiecăruia, să ne colorăm viața cu tot ce ne sta în putință – o pensulă, o vorbă bună, un zâmbet, un moment, o secundă..
        Tare îți mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Îmi place că nu m-am înșelat niciodată în legătură cu cei pe care îi pun la blogroll.

Lasă un răspuns

