Voltaj – Ultima secundă

Bună! Ce mai faceți? M-am gândit să postez o melodie superbă pe care am ascultat-o astăzi în clasă de la o colegă. Din păcate, nu am găsit-o pe Youtube, așa că nu am putut să o postez astfel. În schimb, după o căutare amănunțită, am dat de ea pe Vplay. Prin urmare, dacă doriți să ascultați și să vedeți această melodie, vă rog să faceți click aici.

P.s: Mi-a plăcut de cum am auzit-o pentru că, după cum se vede, are o legătură cu numele blogului meu. Deși nu acesta este sensul general la care m-am gândit eu când l-am înființat, trebuie să recunosc că melodia este de-a dreptul minunată.

”Până-n ultima secundă din ultima zi”……

O zi însorită și cu mult zâmbet!

9 gânduri despre &8222;Voltaj – Ultima secundă&8221;

  1. Ma bucur ca eu sunt cea care ti-a facut ”cunostinta” cu ”Ultima secunda” a lui Voltaj! 😡 intr-adevar minunata:X te pup,scumpa mea :*:*

Lasă un răspuns

