Miercurea fără cuvinte – „Bebeluș de o lună”

În această miercuri, cu ocazia bine cunoscutei sărbători blogosferice, am să pun 3 fotografii cu fetița unei bune prietene de-a mea. Elena(proaspăta mămică și prietenă a mea), alături de cele 3 surori ale sale, îmi amintesc cel mai mult de copilărie, pentru că noi toate ne-am urmărit împreună creșterea. Este uimitor cum azi ești la grădiniță cu cineva, iar mai apoi, te trezești o dată cu trecerea timpului, cu așa evenimente emoționante. Am realizat că viața unui om se poate schimba mult și că toți suntem niște frunze-n bătaia anilor. Vreau doar să-i mulțumesc lui Dumnezeu că m-a făcut să trăiesc aceste momente fericite. Vă cer iertare vouă pentru acestă „ieșire”. Știu că ”Miercurea fără cuvinte” trebuie să aibă doar fotografii, dar așa am simțit eu de cuviință.

A și nu vă înșelați după aparențe. Deși e îmbrăcată în albastru, este o fetiță cu numele de Thimeea.

Mai multe la Carmen.

O miercuri plină de copilărie vă doresc!

23 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „Bebeluș de o lună”&8221;

    • :)))Nu am primit aprobare de la părinți să postez poze cu fetița lor(nici nu am întrebat că mi-era rușine:D), deci am preferat să stau în afara problemei și să postez ceva artistic:))))
      Mulțumesc pentru comentariu:*

Lasă un răspuns

