Dragoste…şi dincolo de moarte (part 3+sfârșit)

Bună, dragii mei! Am decis să vă postez astăzi sfârșitul poveștii mele, pentru că am senzația că ați citit toți cei care sunteți interesați de ea. 🙂 Pentru part 1, clik aici. Pentru part 2, clik aici.

”Sunt derutat. Ce ar trebui să fac mai departe?”, întreba tânărul cu o voce scăzută, mângâind piatra funerară.
”Trebuie să lupţi! Pentru iubirea noastră şi pentru tot ce a fost frumos! Fă-o de dragul meu, pentru că ştii că nu aş fi acceptat să renunţi aşa uşor la fericire şi la cariera ta profesională. Adu-ţi aminte că despre asta îţi spuneam în maşină în noaptea aceea!”, iar prin iubirea nemărginită pe care i-o purta, îl făcu să se se gândească la asta, chiar dacă nimeni nu-i spusese nimic atunci.
   El, ca prin minune, în vâltoarea aceea de sentimente ce-l apăsa, îşi aminti exact acea secvenţă din filmul vieţii sale, cu o oră înainte de accident, în care ea îi spusese lunându-l în braţe fericită: ”Jeff, eşti singura persoană pe care am văzut-o aşa încăpăţânată, dar totodată curajoasă. Dar ştii ce te face pe tine special? Faptul că nu renunţi niciodată”…Tânărul  rămase uimit pentru că până acum nu a luat în seamă acel moment. Era tare straniu, dar totuşi, acest gând parcă era răspunsul indirect al preocupărilor sale.
   Dintr-o dată se simţea mai bine, lacrimile nu-i mai curgeau atât de tare pe obraji, iar respiraţia începuse să-i revină la normal. Iar fata nu contenea să-l mângâie şi să-i spună vorbe blânde, pe care el nu le auzea, dar care aveau totuşi un efect asupra stării sale. Într-o jumătate de oră, plânsul încetase, şi cu acest tratament neştiut de el, chiar şi gândurile i se liniştiseră. Deşi avea aceeaşi problemă, acum parcă putea să reflecteze mai bine asupra ei şi să-i găsească chiar o soluţie.
”Ştiu să conduc o maşină, asta e cert, dar poate iar o să păţesc ceva rău”, ofta el îngrijorat.
”Dar nici nu ai încercat. Eşti un şofer minunat şi extrem de atent. Te descurci foarte bine şi o să faci faţă oricăror cerinţe, pentru că, la urma urmei, nu e atât de greu.”, îi spune ea mângâindu-l ,de asta dată, pe faţă. El se ghemui tot mai lângă inscripţie de parcă-ar fi simţit că e cineva acolo care-l protejează.
”Gândeşte-te, ce ai să faci pe viitor? Părinţii tăi au deja o vârstă şi nu te pot susţine financiar  toată viaţa. O maşină este ceva indispensabil, pe care orice bărbat ar trebui să o stăpânească. Eşti suficient de matur să-ţi dai seama, da?”, spuse Sally zâmbind, parcă alintându-l.
   Ciudat este că la asta se gândea şi el. Să fie oare puterea divină ce dădea dragostei lor posibilitatea de a comunica? Nu cred că vom putea ştii vreodată, dar cert este că Jeff, după câteva ore de stat în linişte alături de iubita sa, era lucid şi conştient că va trebui să conducă. Astfel că, în cele din urmă, se ridica în picioare şi-şi luă rămas bun:
”Ne vedem, iubito. Să ştii că mi-am domolit nervii.”, adresându-se pietrei funerare, vizibil fericit. Ezită puţin uitându-se la cer şi continuă: ”Vai, Sally, ce bine m-aş simţi dacă aş ştii că tu mă poţi auzi de acolo. Oricum, ştiu că mă ai în grijă. Nu ştiu dacă merit, dar tu asta faci.”
   Rămase o clipă pe loc, iar Sally luă cuvântul: ”Sunt chiar aici. Promit că nu am să te las niciodată. Făgăduieşte-mi şi tu că ai să duci la bun sfârşit totul.”, şi zicând acestea îl sărută pe obraz.
   Băiatul zâmbi, gândindu-se la clipele frumoase, iar apoi zise cu voce tare: ”Nu mă las! Pentru tine, Sally. Promit că am să reiau şofatul.”
   Zicând acestea păşi spre ieşirea cimitirului, lăsând-o pe fată acolo uitându-se în direcţia sa şi schiţând un zâmbet. Iar, după ce el nu se mai vedea la depărtare, sufletul lui Sally dispăru şi el în neant.
   Ajunse în cele din urmă acasă. Imediat cum îl văzu, mama îl luă în braţe, iar domnul Dunken îşi exprimă părerea de rău pentru discuţia lor, dar şi teama că băiatul ar fi păţit ceva. Cei doi erau bucuroşi pentru revedere, iar când Jeff le spuse că o să-şi reia munca, aceştia erau în delir. Nu vroiau să afle cauza acestei răsturnări de situaţie, ci savurau din plin momentul ca în familie.
Noaptea, când tânărul stinse becul pentru a se culca, aruncă o privire pe geam. În clipa aceea văzu o stea căzătoare, iar imaginea lui Sally îi apăru în minte instinctiv, aşa cum fusese ea, candidă şi extraodinar de frumoasă. Adormi cu gândul la ea, cu zâmbetul pe buze, neştiind că undeva, în altă lume, şi ea se gândea tot la el.
Sfârșit
O zi de luni cât mai frumoasă!
22 de gânduri despre &8222;Dragoste…şi dincolo de moarte (part 3+sfârșit)&8221;

    • Mulțumesc mult, dragă Lady. Te-am așteptat să văd ce zici:D.
      Mă bucur că-ți place. Așa m-am gândit totuși să introduc un happy-end, deși practic nu se putea, dar „vindecarea” lui generează clar o fărâmă de speranță pentru viitor. 🙂
      Mersi mult că mi-ai citit povestea.
      Numai bine-ți doresc! >:D<

  1. Superba intreaga poveste!:X Sunt sigura ca cel putin in viata unui adolescent a fost reala povestea pe care ai scris-o tu:( … si la fel de sigura sunt ca exista IUBIRE chiar si dincolo de MOARTE! pupici:*

  2. Emotionanta poveste. Si foarte frumoasa! M-am pus pentru o secunda in locul lui Jeff si mi-au dat lacrimile pentru ca eu nu as putea sa suport sa trec printr-o asemenea durere.
    Felicitari!

    • Mulțumesc mult, Mădălina!
      Și pentru mine a fost emoționant să o compun pentru că, la fel ca tine, m-am gândit cum ar fi să mi se întâmple. „Am fost” acolo, cu ei, și am pus cap la cap povestea lor de dragoste.
      Îmi pare rău că a fost un final nu tocmai fericit(eu sunt adeptă a happy-end-urilor), dar trebuie să recunoaștem că această dragoste este atât de puternică și de aceea merită apreciată…pentru că există astfel de povești..

      Îți mulțumesc mult pentru comentariu. Este atât de bine să știi că cineva te citește pentru că astfel munca îți este răsplătită.

      O zi cât mai frumoasă să ai!:*

Lasă un răspuns

