Filmul de vineri – „Home”

Bună seara, dragii mei! Am terminat și ultima teză azi. Cu chiu cu vai, viața merge înainte. Pentru a celebra libertatea ce mi se așterne în față, m-am bucurat ca un școlar mic de venirea weekend-ului și am văzut un film în camera mea liniștită și ferită de probleme.

Despre el vreau să vă vorbesc acum. Se numește „Home” și este, mai de grabă, un documentar. Pe lângă imaginile de neprețuit din câteva locuri de pe glob, ni se prezintă, pe înțelesul tuturor, urmările exploatărilor ce se fac la scară foarte mare de industriile țărilor.

Părerea mea: Aveam o bănuială că defrișările sau extracțiile de petrol din lume ne afectează pe toți, dar nu mă gândeam că pot avea astfel de consecințe devastatoare. Vă spun sincer că nu știam unde să mă uit mai întâi, la sublimele imagini- nu cred că am putut realiza cât de frumos este Pământul până să nu văd acest film-, sau la cuvintele ce erau înșirate împreună cu acestea.

Dintre aceste mari cuvinte, pentru că întregul film este ca o lecție de viață , am ales și eu 3 pasaje:

1. „Pământul este un miracol. Viața rămâne un mister.”

2. „Toată materia vie este legată. Apa, aerul, solul, copacii. Magia lumii este chiar în fața ochilor noștri.”

3. Care vine și ca o încheiere pentru postarea mea : „ Ce e important nu este ceea ce s-a dus, ci ce a rămas.”

Vi-l recomand cu căldură. Îl puteți viziona aici. Mulțumesc și eu, la rându-mi, celor care mi l-au recomandat.

O seară frumoasă!

10 gânduri despre &8222;Filmul de vineri – „Home”&8221;

  1. Pare interesant. Nu am timp să mă uit acum, dar m-a impresionat foarte mult titlul. Acasă. Acasă este locul unde te întorci, locul în care te simţi protejat.
    Ar trebui să facem o curăţenie generală şi ceva schimbări în marea casă albastră pe care o împărţim.
    O zi frumoasă!

    • Da..chiar mă gândeam, când am stins calculatorul, că nu am scris nimic de titlu. E bine că ai amintit tu de el. Da, e Pământul e casa noastră. E tot ce avem. Ți-l recomand. Nici eu nu am avut timp, dar ți-l poți salva și-l vezi când vrei. 🙂
      Mă bucur mult că mi-ai lăsat comentariu.
      O zi frumoasă și ție!

  2. Mai stiam eu un film de genul asta, cu scene aleatorii de pe Pamant. Vieti obisnuite, intamplari obisnuite, surprise la momentul potrivit. Era de vreo doua ore. Si, nu stiu, filmul-documentarul se voia inclus intr-o capsula a timpului, pentru a fi dezgropata peste vreo cateva sute de ani si prezentata urmasilor nostri. Hmm, daca mi-as aminti cum se numeste…

  3. Păcat că urmăresc genurile acestea de documentare numai cei care nu au putere de decizie și nu pot schimba nimic pentru a salva ecosistemul. Mulțumesc pentru recomandare! O seară frumoasă!

    • Da, și chiar dacă ar urmări și cei care au putere de decizie nu îi interesează… păcat.

      Cu mare plăcere. Mă bucur că-mi ești cititor fidel.
      O seară cât mai frumoasă-ți doresc și eu!

Lasă un răspuns

