Miercurea fără cuvinte – „Serie de fotografii”

(M-am hotărât să pun mai multe fotografii de data asta)

1. „Poarta secretă”

 

 

 

 

 

 

 

2. „Flacăra de pe cer”

3. „Cei trei mușchetari”

4. „Cățelul cel mic și omulețul și mai mic”

Tot mai multe la Carmen.

O zi de miercuri minunată!

38 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – „Serie de fotografii”&8221;

  1. primele doua fotografii sunt fascinante! ai surprins momente unice! absolut superb! (pleonasm intentionat)
    porumbeii sunt simpatici, parca ar avea „urechile ciulite” :))
    Piticul cu patruped pitic este duuuuuuulce!
    Happy WW! 🙂

  2. 😀 😀 Revin iar ca am o nelamurire :)))))…

    Porumbeii din fotografie sant din aceia care traiesc prin oras, ori sant cu stapan (porumbei domestici ) ???
    😀 😀
    Arata foarte bine si au narile foarte groase, parca sant porumbei de posta !

    • Ei bine, Ninu. Aici ai nimerit-o. Un alt vecin de-al meu de la etajul patru crește porumbeii. Au căsuța lor pe bloc:D
      Dar sunt liberi…acum sinceră să fiu, nu știu exact ce face cu ei. Eu doar îi văd cum stau și zboară prin împrejurimi. Oricum, sunt ai lui cred că de 10 ani(e o pasiune a sa de când ne-am mutat aici în zonă).
      Mersi pentru comentariu.

    • Omulețul, cu siguranță. Deoarece, înainte de a face această poză, am admirat micuța domnișoară cum a verificat fiecare leagăn în parte făcându-i un test de rezistență și să vadă dacă funcționează. Apoi, am prins drag de ea și am fotografiat-o.

      Mulțumesc pentru comentariu.
      O zi frumoasă!

    • Mulțumesc. Și tu pe mine, prin acest comentariu. Mă simt tare bine când aud că aduc zâmbetul pe buze oamenilor, pentru că asta vreau – un ”smiling blog”.
      Îți doresc o zi minunată!

  3. Superba imaginea aceea cu „Poarta secreta”! SI restul sunt minunate si ai fost extrem de insprirata in denumirea lor.
    O seara placuta!

    • Îți mulțumesc tare mult. Inspirația este cauzată de fericire. Cred că asta e valabil pentru toată lumea – atunci când ești ok, te simți și scrii bine.
      O seară liniștită-ți doresc și eu!

Lasă un răspuns

