Miercurea fără cuvinte – ”Ploaia”

O zi cât mai frumoasă!

P.s: Fiți bineveniți și la Carmen.

58 de gânduri despre &8222;Miercurea fără cuvinte – ”Ploaia”&8221;

  1. …. O zi cat mai frumoasa ? 😀 :D…
    Daca ai cumva o barca te rog sa vi sa ma salvezi…
    aici ploua intruna de 3 zile… si daca mai ploua si maine asa
    o sa ne ia valul :)))) deja santem la limita inundatiei…. Pfuaiii
    nu am vazut asa ceva de cand sant, numai la tv…

    • Da, a fost torențială weekend-ul trecut. Mă uitam la geam uimită pentru că era o priveliște de nedescris(pe lângă zgomotul produs) și m-am hotărât să o fotografiez.
      Mulțumesc:). Și eu îți doresc asemenea!

    • Da, și mie îmi place mult atunci când plouă. Mă relaxează. Ador să citesc pe ploaie, sau să dorm:D:))
      Bună dimineața și ție(acum e amiază, dar îți răspund la urare):)))
      Mersi pentru comm:*

    • Inițial, e frumoasă ploaia. Problema apare când oamenii deja se satură să tot ia umbrele, să se ude, să se schimbe, etc. Așa că, nu-ți dori, pentru că știi cum e vorba ”cere și ți se va da”:D.
      Mulțumesc mult pentru comentariu.:*

  2. 🙂 Si la tine si la mine azi e ploaie. La mine s-a oprit…dar astept sa inceapa…
    Frumoasa fotografie! Se vede ca a plouat abundent!
    O zi placuta!

    • A reînceput deja la mine:)) Eh, noi să fim sănătoși:D
      Mulțumesc pentru compliment. Da, a plouat tare rău atunci(weekendu-l trecut).
      O zi frumoasă îți doresc și eu!

  3. „Tot ceea ce îţi poţi imagina este real.”… îmi imaginez ca mâine va fi soareeeeee 🙂
    PS: si la mine e aceeasi vreme. Oare locuim in acelas oras 😉

    • Mulțumesc, șefa – Carmen, pentru vizită.
      Da, îți poți imagina că e soare, dar dacă nu va fi și afară, aplici alt citat : „Când plouă în suflet, nu-i niciodată senin afară, iar când e senin în suflet, nu plouă afară niciodată”. (Mihail Codreanu):D

      Eu sunt din Severin, dar oricum peste tot a fost vreme urâtă zilele astea. Am avut cu toții un lucru în comun – ploaia. :)))
      O zi însorită mâine îți doresc!:)

    • Thank you so much. I’m glad you like it because I don’t have a good camera to make photos and I was afraid people would complain about it.
      Thanks for the comment and for visiting my blog.
      You’re welcome anytime!

  4. Iti doresc sa te pretuiesti pretuind timpul pe care il ai si mai tarziu nu vei gresi in alegerile pe care le vei face in viata! Si ploaia inseamna apa, lacrimile Cerului in ochii nostrii. Frumos ca poti scrie, ca poti invata si ca poti lectura. O zi neploioasa!

      • Sper sa nu fiu laudat eu ci cuvintelem tocmai am pus citate din Jurnalul filosofic al lui Noica in categoria jurnale si e un citat legat situatia cand ti se aduc laude, dar banuiesc ca inima ta e sincera si puritatea ti-a vorbit prin cuvinte fara a incerca nimic lingusitor.

      • Absolut.
        Dar nu trebuie să mă crezi pe cuvânt, poți descoperi singur cum sunt cu adevărat.. prin ceea ce scriu aici, pe blogul inimii mele, sau prin comentariile pe care le las celorlați bloggeri. 🙂

      • asa este, problema mea e ca nu mereu am timp sa citesc ce spun si altii, stii si tu…pierd timpul ori pe net, ori prin jurul meu, doar atunci il castig cand citesc carti bune sau articole cu luare aminte si cand nu las timpul sa moara, adica cand particip la un teatru de calitate sau facand ceea ce-mi inalta spiritul. oricum ptr varsta ta e promitator blogul si ma bucur ca mai exista fete si baieti care pot face si ei ceva ptr o Romanie mai apropiata de ceea ce ar fi vrut sa fie stramosii nostrii.

      • Și eu mă bucur că ai această părere despre mine. Mulțumesc mult.
        Acum, eu te las, pentru că mă duc să mai citesc…azi mai am și eu zi liberă că mâine învăț pentru o teză și vreau să-mi valorific cât mai mult timpul.
        Mulțumesc mult pentru vizita de pe blog. Mi-a făcut plăcere de cunoștință.
        Să ne auzim numai cu bine!

Lasă un răspuns

