Rihanna – Unfaithful

Bună, dragilor! Smiling Miss a revenit la tastatură. Vă anunț că am scăpat de săptămâna asta infernală și, implicit, de două lucrări și 3 proiecte. Mai am multe – teza la română e chiar luni=)) . Noutăți nu am decât că mi-a ajuns o carte pe care am câștigat-o la un concurs, prin urmare, sunt foarte fericită. Asta și weekend-ul s-au îmbinat perfect.

M-am gândit să vă pun o melodie veche, pe care, sinceră să fiu, o fredonam atunci fără să știu ce înseamnă. Cu atât mai mult mi-a plăcut acum când am realizat despre ce e vorba și când am admirat că Rihanna nu era așa de destrăbălată ca acum. Mie îmi place mult. Sper să aibă același efect și asupra voastră.

O după-amiază liniștită!

8 gânduri despre &8222;Rihanna – Unfaithful&8221;

Lasă un răspuns

